Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. _Marjon_ schreef:Zo'n site is het inderdaad!
Hij gaat het wel goed laten controleren iig.
.

.
. En helemaal als ik in m'n uppie ga wil ik niet voor onverwachte verrassingen komen te staan
.
. Probleem is dat bijna al mijn potentiële reisgenootjes een reisje naar de VS erg duur vinden
Maar met een hele goede voorbereiding zou ik wel alleen naar de VS durven.
Je kan altijd een onderdeel meeten, als je niet helemaal alleen ergens naar toe wilt.
Ik ken ook veel mensen die het doen en ik doe het af en toe ook, maar niet zo'n verre/lange reizen. Als je in hostels verblijft of andere accomodaties die contact met andere reizigers stimuleren, dan maak je heel makkelijk contact met anderen. Dan kan je een dagje ofzo samen reizen of samen wat dingen bezoeken, en dan ga je weer alleen verder wanneer je wil.
. Muziekje erbij, prachtige omgeving, comfortabele auto (daar zou ik bij zo'n reis dus niet op bezuinigen, dan maar wat duurder en een superfijne auto, dan spotgoedkoop en een koekblik bij wijze van spreken) en ik ben al snel helemaal tevreden. Voldoende rust nemen is inderdaad wel heel erg belangrijk, maar dat is ook een kwestie van gezond verstand en keuzes maken. 
. Eigenlijk maakt het me niks uit, alleen of met een reisgenootje
alleen die van mn zoontje en vriendlief niet haha