NatasjavE schreef:Hier wel Electraal zou nu wel heeel boos kunnen reageren omdat je me naam verkeerd schrijft.....ofzo
![]()
Haha, ik heb EEN vriendin die heet Natascha, sorry, ik zal het niet meer doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Daarom zit ik hier ook wel prima
Auto huren etc...... Al heb ik vandaag echt op een top strandje gelegen, maar helaas andere kant van het eiland. Had ik laatste 2 dagen ook wel heen gewild.
Alleen Turkije vond ik gewoon echt niks
Fitzroy schreef:Natasja, dat van jou klinkt als een mooie route. Hoe doen jullie dat met douchen e.d? Misschien dat ik de verkeerde haventjes zie in Griekenland maar over het algemeen zie ik geen havens met faciliteiten voor zeiljachten. Waar haal je dan je water en benzine e.d?
manzano schreef:Lijkt me fijn als je idd faciliteiten aan boord hebt. Zag van de week idd ook allemaal schepen zonder dat er stroom was vanaf de kade.
Heb je dan een flinke accu aan boord ofzo??
Fitzroy schreef:Nou idd, Manzano. Wat een lekkere vriendin heb jij, Zwitsal. Verstand op 0 zetten dan maar.
Ik vond zelf Kokkari het leukste plaatsje op Samos.
Wij zijn wel echt luxebeestjes, dus dan weet je gewoon dat je meer betaalt maar dat hebben we er graag voor over. Wij zijn bv. de hele vakantie nog niet op het strand geweest maar dat hoeft dan ook niet als je een privé zwembad hebt.
Natasja, dat van jou klinkt als een mooie route. Hoe doen jullie dat met douchen e.d? Misschien dat ik de verkeerde haventjes zie in Griekenland maar over het algemeen zie ik geen havens met faciliteiten voor zeiljachten. Waar haal je dan je water en benzine e.d?
Ik kijk idd ook altijd op Tripadvisor en zoover, maar het blijft toch ook persoonlijk.