Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjolein_el schreef:Ik heb hem eigenlijk alleen op met skiën, voor de rest heb ik nooit een zonnebril op. M'n hoofd blijkt dus een beetje scheef te zijn dus het zit voor geen meter en het ziet er ook nogal raar uit.En met een helm vind ik het ook niet zo fijn zitten.
Lizz schreef:Ik zal mijn schoenen eens onderzoeken, maar heb het idee dat ze daar ook niet in zitten.
Wij gaan overigens minimaal off piste. Vaak kleine stukjes van piste naar piste toe, of een bospaadje.
Bedenk me net dat we dit bord weleens zijn tegengekomen... Is dit nu ook ivm lawine gevaar??
ik wou alleen dit even kwijt.
Maar ik draag bijna nooit een zonnebril, alleen met skiën dus m'n ogen zullen er wel aan gewend zijn ofzo?
is wel een fijne skibril want hij sluit super goed aan op mn hoofd dus geen last van tranen. Mn grote sneeuwbril heb ik een hekel aan en echt alleen maar op als t niet anders kan.
?
Hou ik niet van, een helm waar al 40 andere mensen met hun weet ik veelwat voor hoofden in hebben gezetten
ook niet van een cap btw (alleen met buitenrijden draag ik die
) 
niet af te doen als t warm is dus dat gaat lekker kleverig worden, alleen als t koud is is het wel een uitkomst..
Geen last van, zit prima en mn hoofd is me wel wat waard 

meestal stop ik er ook nog zo veel in dat ik de helft niet eens gebruik. Dat wordt er op de plaats van bestemming uitgegooid, en thuis vliegt het de was in 
) 
en geldt overigens voor de meesten hier. Ik vond het ook altijd onzin, maar het eigenlijk grotere onzin om er geen op te zetten. Get over it, t gaat wel om je hoofd!
)