Nope, Marsa Alam haha! Oeh da's wel spannend ja, maar wel erg leuk!
Welk hotel zit jij in Marsa Alam? Ik zit toch wel weer te kijken voor Egypte en dit keer naar Marsa Alam. In mei zijn we naar El Gouna geweest. Maar goed, alles kan nog veranderen en misschien gaan we wel heel ergens anders naar toe, wat het plan ook was namelijk.
Haha hoe ik dan bij Hurghada kom.. I dont know Oooh wat leuk zeg! is het geen ideetje iets typisch nederlands voor hem mee te nemen al klein cadeautje?
Haha geen idee. Ik heb al een cadeautje voor hem, hij is dol op voetbal dus heb een voetbalshirt voor hem gekocht met mijn naam achterop en zijn leeftijd (hij is bijna jarig) Hoop dat hij hem leuk vind.
Nou hij heeft iig smaak voor voetbal... (Ik ben ook voor Real Madrid )
Wel een ontzettend hip cadeau! Ben zelf nooit zo crea.
Bambino
Geplaatst: 16-08-12 08:47
Oh Real madrid heeft wel mooie kleuren zwart/rood toch? Wel heel leuk cadeau is die vast heel blij mee! Vind je niet heel spannend zo voor 2e keer terug?
Haha kijk eens aan! Ik heb er zelf totaal geen verstand van. Ik kon kiezen tussen zwart of wit maar zwart is zijn lievelingskleur dus zwart gedaan met witte letters en dan zitten er goude versieringen op.
Heeeeeel spannend, ik zei al tegen mijn moeder dat ik waarschijnlijk die hele week geen hap door me keel kan krijgen. Maar heb er wel ontzettend veel zin in..
Ooh leuk ik vind met witte letters wel heel mooi denk ik juist Ik moet ook cadeautje meenemen maar weet echt nog niet wat haha zit te denken aan slippers of horloge of iets maar is niet zo makkelijk iets leuk vinden
Ken ik begrijpen hoor dat je spannend vind 2e keer voelt toch heel anders dan 1e keer maar het is ook leuk en als je er eenmaal ben voelt het juist heel rustgevend omdat je weet wie je verwacht daar haha
Oh nee ik heb juist meer honger omdat ik de hele dag zwem hahaha. Maar als we nu 's avonds iets gaan doen kan ik 's avonds echt niks eten hoor..
Ntlie_
Geplaatst: 16-08-12 09:04
Ik heb een keer een bierpakket meegenomen, met flesjes met typisch Hollandse opdruk, twee glazen van Amsterdam en een flesopener met klomp. Werd erg gewaardeerd aangezien die jongen gek is op bier. Maar de meeste Egyptenaren zijn moslim natuurlijk en daar kan je zoiets niet aan geven.
Verder kom ik nooit verder dan iets lekkers, maar iets leuks waar ze ook wat aan hebben is natuurlijk het leukst (en het moeilijkst).
Oh dat is ook wel leuk als ze dat drinken ja. Het is ook zo lastig want ze vinden hele andere dingen leuk/handig dan wij..
Bambino
Geplaatst: 16-08-12 09:07
Haha als je s'avonds afspreekt eerste dag denk ik niet dat je ken eten nee, maar het is toch anders dan dat je hem nog nooit gezien heb, je was pas geleden toch geweest en verliefd geworden? Haha nee bier is niet echt iets wat er daar gedronken word in huis eerder een fles tequila nee grapje heb daar een avond gedronken ( tequila ) nooit meer god wat was ik zat haha, en hun drinken ook nooit alcohol verder.. Maar wel heel leuk idee als iemand gek is op bier.. nl's bier is toch het beste ?