Ja jammer! ga je nog een keer terug denk je? Ohh leuk! nou ben wel reuze benieuwd naar ál je foto's wat zou jij veel te bewerken hebben
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-11 18:52
Als Martine het gezellig genoeg vond, absoluut haha, en dan moeten we natuurlijk wél rijden en neem ik gewoon paardrijlaarzen mee Niet profielloze cowboylaarsjes En ik moet dan natuurlijk wel blijven zitten
Hahaha ja het word een hoop nabewerken, vooral veel touwhalsters wegwerken wat een werk
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 16-12-11 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha ik begrijp het Ik wil eigenlijk ook nog wel een opleiding doen maar het is zoooo moeilijk iets te vinden In Wageningen heb je wel leuke opleidingen maar jah, past het bij mij. In Delft heb je ook een opleiding die mij aanspreekt, maarjah. Ik moet het ook aankunnen
Renee balen dat het zo snel gegaan is.. Maar net wat Vonk zegt ... Leuks om op terug te kijken...
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-11 19:36
Absoluut
Zo eff oortjes druppelen, vanavond nog een keer druppelen, helft is er uit gelopen Laptop past in mijn tas, jeej hij kan niet dicht, maar hey, hoef er niet mee in mijn armen te lopen dus dat scheelt
Straks even douchen, kleren klaar leggen voor morgen en dan alles netjes klaarzetten, ik vertrek pas in de avond, om 20:55 vertrekt mijn vliegtuig en om 01:55 kom ik aan op Schiphol echt een poedersuiker maarja. Mobiel is al opgeladen, mijn mp3 is ook aan het opladen en ik zorg er voor dat ik alles dat ik niet meer ga gebruiken in tas doe
Jaaa echt zo balen, zo'n pech gehad de eerste twee weken vooral nu gaat het net weer helemaal goed met Renee en is het alweer afgelopen maar het was wel heel gezellig! Ach wie weet idd een volgende keer meer geluk! Morgen gaan we er nog een leuke laatste dag van maken, ze hebben nog net mooi weer voorspeld, daarna wordt het een paar dagen wat minder, zelfs regen voorspeld... Renee, Tunesie gaat huilen om je vertrek!
Ja echt, wat een pech, maar ondanks alles toch prachtige foto's gemaakt en heerlijk weer gehad en dat maakt het toch echt wel goed En het was ook gewoon gezellig, ook met Soraya Morgen maken we er een topdag van!
eerst half uurtje vliegen naar de tussenstop in Tunesië, daar een half uur/3 kwartier? blijven staan en dan weer vertrekken richting Holland... poeh, dat word koud en ik heb teveel bagage, benieuwd hoe ze hier er mee omgaan