London

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muffin_

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 16:44

ik ga ook binenkort x-mas shoppen in London!!!
Heb er al zo'n zin in....

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 16:56

Hihi dat paardrijspul heb k inderdaad ook gezien bij harrods! Wel mooi spul vond k! Zelfs laarzen en zadels e.d. :)

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:12

Haai ik kom me ook even melden hier.

We willen met oud en nieuw graag een paar dagen naar londen. Wie weet een leuk (maar wel net) hotelletje? Voor niet al te veel? (missschien staat dit al ergens in het topic maar het heeft ook zoveel pagina's...)

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 00:18

moet je 'ns kijken op tripadvisor.com! Daar geven mensen reviews over hotels en kan je zoeken binnen je budget en area en meteen zien of het hotel goed gereviewed wordt. Ik kijk altijd even op deze site voor ik boek!

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 09:34

Ok bedankt!

Maaike__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:08

ik ga 18 december voor een week naar londen,
heb er echt zin in!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:12

Ik ga half december ook voor een weekend naar Londen, Christmasshoppen.
Die borstel met het Logo van Harrods, die moet ik hebben!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:19

Wij gaan in Mei op excursie naar Londen, ben heel benieuwd hoe dat gaat worden!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:17

Lijkt mij wel heel gaaf om met Kerst in Londen te zitten.

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:18

Wij willen met oud en nieuw, maar ik heb nog steeds geen betaalbaar hotel gevonden :(

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:27

hoeveel wil je uitgeven voor n kamer dan? In de omgeving van Bayswater zitten wel wat beter betaalbare hotelletjes.

Voor de christmasshoppers: Ik vond de kerstafdeling bij Liberty's echt supermooi :-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:52

Bellatrix schreef:
Lijkt mij wel heel gaaf om met Kerst in Londen te zitten.

ik ga lekker 2 weken op vakantie naar NL. Iedereen die ik ken gaat met kerst uit London weg en het enige wat overblijft zijn toeristen. Voor mij geen goede reden om te blijven :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:53

Aha, ga je dan naar familie hier?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 15:31

En vrienden.

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 20:03

joozz schreef:
hoeveel wil je uitgeven voor n kamer dan? In de omgeving van Bayswater zitten wel wat beter betaalbare hotelletjes.

Voor de christmasshoppers: Ik vond de kerstafdeling bij Liberty's echt supermooi :-)

Heb je misschien een site daarvan :)
Geen idee wat ik precies uit wil geven maar kom nu alleen maar hotelletjes waar ik MINIMAAL 600 euro kwijt ben voor 4 overnachtingen. Vond zelf 400 euro ook al heel wat :o

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 20:04

ik heb via www.bookers.nl oid mijn hotel geboekt. 46 pond per nacht voor een 2persoonskamer

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 20:21

liefhelietje schreef:
Heb je misschien een site daarvan :)
Geen idee wat ik precies uit wil geven maar kom nu alleen maar hotelletjes waar ik MINIMAAL 600 euro kwijt ben voor 4 overnachtingen. Vond zelf 400 euro ook al heel wat :o

Mijn ouders zaten voor omgerekend 432 euro vier nachten in een Hilton hotel (Tower Bridge). Geboekt via http://www.booking.com
Ideale site om een goedkoop hotel te vinden én je ziet meteen een cijfer van andere bezoekers. Let wel goed op de voorwaarden van het hotel waarbij je boekt. De meeste aanbiedingen zijn namelijk niet annuleerbaar. Bij de een zit er wel ontbijt bij, bij de ander niet etc.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:43

Ja booking.com is ook een goede site, ik kijk vaak nog wel even op tripadvisor.com de reviews na als ik op booking.com een hotel gevonden hebt.

Je kunt bij Booking ook buurten selecteren, in bijvoorbeeld de wijken Kensington, Paddington, Notting hill, victoria zitten vaak wat minder dure toeristenhotels, let dan wel op dat je dicht bij de metro zit. Maar ook andere meer centrumwijken hebben wel betaalbare hotels. Als er geen ontbijt bij zit, op straat heb je ook veel leuke koffietentjes waar je voor een prima prijs kunt ontbijten!

Ik ga zelf altijd graag wat meer in de buurt van het winkelgebied, dus dichtbij Oxfordstreet of Covent Garden enz. Maar dan betaal je iid wel een stuk meer.

Succe s met zoeken!!

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 10:48

Bedankt allemaal!!! Ik ga direct even een kijkje nemen. Tripadvisor had ik al gekeken, maar nog niet echt iets gevonden. Nu even op de andere sites kijken :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 11:04

Mijn hotel staat niet op tripadvisor :+

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 23:33

Ik wil graag met mijn vriend een dag of 1/2 naar Londen..
Dus we zijn opzoek naar goede en goedkope site's waar ze dit aanbieden! :)
Dus als iemand iets weet ofzo..
Op dit moment hebben wij http://www.citytrips.nl/dagje-londen.php in gedachten. Iemand hier ervaring mee?

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 23:53

Zo'n trip hebben wij een keer gemaakt naar Newcastle. Dat was geen succes maar dat kwam vooral doordat het toen VERSCHRIKKELIJK heeft gestormd waardoor wij ipv half 10 pas om 1 uur 's middags in Newcastle aankwamen. En de hele nacht boven de pot gehangen hebben :+ Allebei.. Dus in Newcastle alleen maar op een bankje gezeten uitzieken. En toen weer de boot op en boven de pot hangen :+

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 08:47

xdniesje schreef:
Ik wil graag met mijn vriend een dag of 1/2 naar Londen..
Dus we zijn opzoek naar goede en goedkope site's waar ze dit aanbieden! :)
Dus als iemand iets weet ofzo..
Op dit moment hebben wij http://www.citytrips.nl/dagje-londen.php in gedachten. Iemand hier ervaring mee?

Nee joh, gewoon gaan vliegen! Kost je als je het goed uitkient ongeveer 40 euro per persoon vanaf Schiphol (Easyjet) of soms zelfs maar 2 euro per persoon vanaf Eindhoven (Ryanair). De trein erbij optellen is ongeveer 25 euro (retour). En dan in Londen nog vervoer voor een of twee dagen (6/12 euro) en je hotel (30 euro pp als je het goed zoekt).

Totaal ongeveer 100 euro per persoon (exclusief eten en excursies). Hoeft dus ook niet extreem duur te zijn. Maar beter plak je er een paar extra nachtjes aan vast om meer van Londen te kunnen genieten ;)

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 09:17

Nou dan mag jij dat voor me opzoeken, want ik kan het niet vinden :o
Die tickets dat gaat nog (maar bij Ryanair ben ik toch ook nog 160 euro kwijt voor 2x retour, maar dat vind ik het grootste probleem nog niet).
Maar dan die hotels van 30 euro pp/pn. Die kan ik dus echt niet vinden ;(

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 09:19

liefhelietje schreef:
Nou dan mag jij dat voor me opzoeken, want ik kan het niet vinden :o
Die tickets dat gaat nog (maar bij Ryanair ben ik toch ook nog 160 euro kwijt voor 2x retour, maar dat vind ik het grootste probleem nog niet).
Maar dan die hotels van 30 euro pp/pn. Die kan ik dus echt niet vinden ;(

Zoek even door dit topic voor links, ik boek zelf weleens via www.booking.com, daar zaten mijn ouders voor 50 euro per nacht in een Hilton hotel... Ik kijk nu zelf op die website en ik zie prijzen vanaf 68 pond voor 2 overnachtingen voor 2 personen (20 euro pppn). Kijk anders naar hostels, waar je misschien voor 60 euro een tweepersoonskamer kunt boeken?

Met vluchten moet je ook wel geluk hebben. Abonneer je op de nieuwsbrief van Ryanair en er komen regelmatig aanbiedingen langs. Ook met Easyjet moet je even van te voren boeken voor een goedkoop tarief. En natuurlijk een beetje flexibel zijn met je data.