Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mae schreef:Ha, handig een Egypte-topic, mijn vriend en ik zijn ons aan het oriënteren op een vakantie naar Egypte in mei
Nu is het zo dat ik ivm mijn baan in het onderwijs alleen in de meivakantie kan en jeetje, wat schíeten de prijzen dan omhoog in vergelijking met de weken voor en na de meivakantieLogisch natuurlijk, maar nu zijn wij dus aan het kijken of we in Duitsland gaan boeken. Al gezien dat we hier in NL bijna €800,- betalen voor een 5sterrenhotel voor 8 dagen en in Duitsland dus voor datzelfde hotel nog geen €700,- voor 11 dagen!
We hebben beide geen ervaringen met Egypte en kijken nu vooral naar Hurghada en Sharm el Sheikh. Mijn vraag hier is nu: welke plaats leent zich het beste voor een vakantie van 8 tot 10 dagen waarbij we in ieder geval:
- Piramides willen bekijken
- Willen snorkelen of een korte duikcursus willen doen
- Iets van een groter stad willen bezoeken
Verder willen we gewoon om de dag naar het strand en dan de andere dag zoiets als bovenstaand ondernemen
Ik ben benieuwd wat jullie aanraden, en hebben jullie evt. ook ervaring met boeken in het buitenland?
Uums schreef:Mae schreef:Ha, handig een Egypte-topic, mijn vriend en ik zijn ons aan het oriënteren op een vakantie naar Egypte in mei
Nu is het zo dat ik ivm mijn baan in het onderwijs alleen in de meivakantie kan en jeetje, wat schíeten de prijzen dan omhoog in vergelijking met de weken voor en na de meivakantieLogisch natuurlijk, maar nu zijn wij dus aan het kijken of we in Duitsland gaan boeken. Al gezien dat we hier in NL bijna €800,- betalen voor een 5sterrenhotel voor 8 dagen en in Duitsland dus voor datzelfde hotel nog geen €700,- voor 11 dagen!
We hebben beide geen ervaringen met Egypte en kijken nu vooral naar Hurghada en Sharm el Sheikh. Mijn vraag hier is nu: welke plaats leent zich het beste voor een vakantie van 8 tot 10 dagen waarbij we in ieder geval:
- Piramides willen bekijken
- Willen snorkelen of een korte duikcursus willen doen
- Iets van een groter stad willen bezoeken
Verder willen we gewoon om de dag naar het strand en dan de andere dag zoiets als bovenstaand ondernemen
Ik ben benieuwd wat jullie aanraden, en hebben jullie evt. ook ervaring met boeken in het buitenland?
Da`s dus ook mijn 'probleem'
bonney4evver schreef:Heeft er iemand ervaring met Dahab?
Ik zie een heeele vette aanbieding op arke, en mn vriendje is bijna jarig....
Ik zag ook dat het in Hurghada nu 27 graden was en daar 21?
Kan toch nooit dat er zoveel verschil in zit?
Romyjuh_Xx schreef:AFRADER!!!
Ik ben zelf met duitse maatschappij geweest en de prijwen verschillen niet veel.
Het is geen aanrader
bonney4evver schreef:Heeft er iemand ervaring met Dahab?
Ik zie een heeele vette aanbieding op arke, en mn vriendje is bijna jarig....
Ik zag ook dat het in Hurghada nu 27 graden was en daar 21?
Kan toch nooit dat er zoveel verschil in zit?