Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
E4D schreef:Vraagje, ik wil waarschijnlijk een vakantie boeken naar Kreta via een reisorganisatie. Nu weet ik dat Kreta momenteel op oranje staat, weet iemand hoe het daar gaat qua corona besmettingen? Ik zou op Kreta zijn van 2juli tot 9juli. Ik zou wel gewoon mijn geld terug krijgen als het dan nog oranje is, geen voucher en de reis gaat dan ook niet door.
Wat zouden jullie doen?
Zijn er mensen die recent in Kreta geweest zijn? Hoe is het qua maatregelen?
Fitzroy schreef:https://covid19.gov.gr/covid-map/
Hier ziet Corfu er in ieder geval niet goed uit. Maar omdat Nl niet per eiland kijkt heb je zomaar kans dat ze álle Ionische eilanden op oranje knallen.
Hoe hatelijk is het niet dat Karpathos waar we oorspronkelijk naar toe zouden gaan, zelfs groen is op deze kaart...
raket schreef:Komt al dichtbij. Ik heb niet echt het bijna vakantiegevoel. Ben toch bang dat ze donderdag corfu op oranje zetten.
Ik heb oppas voor mijn paard. Maar ook een huisoppas voor de kat (en de puber die dat gaat doen wil best effe zonder ouders zijn). Maar ja, alles is misschien en hopelijk.
Nu toch wel spijt dat ik geboekt heb. Maar goed, mocht het doorgaan dan ben ik het zo vergeten haha.