Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:Rubha Hunishprachtig Schots licht.
Wij hebben dit weekend op natuurcamping Twilhaar op de Sallandse Heuvelrug gestaan. Basic maar prachtig en heel rustig, zelfs als het volstaat.
[ [url=m/UY3aBq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En je wandelt zo de hei op.
[ [url=m/4casZG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chubby schreef:[ [url=m/PJhrOd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij staan op een camping in limburg. Verl groter dan we gewend zijn, niet perse middenin de natuur, geen zwemwater erbij. Maar de kinderen vermaken zich goed met de wandelpony’s en aaikonijntjes, dus je hoort mij niet klagen
Chubby schreef:Noeps schreef:Als de kinderen maar blij zijn hè
Zo gaat dat ja haha.
Gisteren zijn we naar de mergelgrotten geweest en straks gaan we naar het drielandenpunt. Eigen land is heel prima hoor!Prince schreef:Ziet er leuk uit! Wat voor caravan hebben jullie?
Een gepimpte Knaus Südwind
senna21 schreef:O, wat prachtig allemaal.Schotland, maar ook Frankrijk.
Ik heb zojuist besloten om half september nog een weekendje te gaan kamperen in Nederland in een tentje. Weer even wat anders dan de camper die we deze zomer gehuurd hadden. Ik hoop op een mooie nazomer....
Neonlight schreef:Wij gaan morgen de camper ophalen en inpakken en vrijdag weg. Geen echte plannen, meeste kans eerst naar Tsjechië (ik wil Sedlec zien) en dan richting het zuiden.
Echwel schreef:Goede berichten...
Hier klein beetje verwondering waarom de hele nacht airco aan hebben? Man wat een herrie maken die krengen...
Echwel schreef:Op wat oudere campings trekken ze ook alle stroom weg
Onze telefoon had daarom zelfs moeite met oplad3n
Gisteravond heb ik de buren hun stroom eruit getrokken en vannacht weer
Ramen open en het was heerlijk koel
Echwel schreef:Alles.deed het gewoon op de zonnepanelen hoor geen probleem...en zo een ouwe Franse municipal is geen Nederlandse topcamping hoor
Daarbij hij stond 3 meter bij ons vandaan te blazen als een gek.
Waarom moet ik in die herrie.zitten
Ikke er staan 5 grote campers en ons.minibusje op dezelfde paal, dus wij waren echt met stroom de klos..
Die grote jongens laden gelijk.alle.huishoud accu's op enz....
Ja dan heb je idd als klein busje af en toe een probleem.
Citaat:Wat wel kan is dat de spanning op je paal zo ver daalt dat apparatuur ermee op houdt, maar hebben die grote campers net zoveel last van als jij