Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik ben vorig jaar ook niet op vakantie geweest, na een stressvolle en drukke periode.
En ik wil absoluut niet verwend over komen, maar ik ga bijna altijd 3 x per jaar op vakantie naar het buitenland. Ik mis dat gewoon, om daar naar uit te kijken. Ik knap ook lichamelijk op van de zon.
En wij hebben familie en vrienden daar, die ik graag had willen zien.
Electra63 schreef:Lotus83 schreef:Ik hoop ook dat ik voor niets naar andere eilanden zit te kijken. Maar heb wel een mooi hotel gezien op Mallorca.. dus die maar opgeslagen in favorieten..
Mallorca ook een goed idee !
Albertina71 schreef:Je kunt het beste de vliegmaatschappij bellen, want zij bepalen bij het inchecken of bij het boarden of de papieren in orde zijn.
Een probleem kan zijn dat de negatieve pcr-verklaring niet in het Engels was opgesteld (of één van de andere toegestane talen), of dat het documentnummer (paspoort of id-kaart) er niet opstond, of dat de test te lang geleden gedaan is.
Of dat de test niet negatief was, maar positief
Fitzroy schreef:Mijn nichtje had afgelopen zaterdag ook problemen met terugkomen van Santorini. Zij hoefden toen nog geen test (want pas vanaf de 30e oranje) maar er werd heel moeilijk gedaan en uiteindelijk hebben ze op de luchthaven van Athene alsnog een sneltest moeten doen. Terwijl formeel gezien ze gewoon naar Nederland had mogen komen zonder test.