Ze zoeken je op als ze reden tot verdenking hebben, ze doen het niet zomaar bij iedereen
CoonArt
Geplaatst: 12-05-15 19:25
Yasmine schreef:
Ze zoeken je op als ze reden tot verdenking hebben, ze doen het niet zomaar bij iedereen
-opens door- Hi Mr. officerzzzzzzzz.............. -valt in slaap op de gang van het hotel-
Guinevere
Geplaatst: 13-05-15 17:46
Slapen is geen probleem, als je maar niet verdacht staat te gapen he!
Nee, grapje hoor, de kans dat dat jou net overkomt is wel heeeeeel klein. Wel een interessant artikel! Ze weten dan toch meer over je dan ik verwacht had, maar aan de andere kant hebben we hier ook wel eens mensen gehad die illegaal in de VS gingen werken en niet er uit gepikt werden dus hoeveel ze ook daadwerkelijk lezen is maar de vraag.
Dat was wel het idee maar helaas begin ik gewoon als Air Sight Security lol dus voertuigen en personeel controleren etc
Paint_Lover
Geplaatst: 15-05-15 15:16
Ik vind het ook alleen maar goed dat ze zo goed controleren......
Nu moet ik zeggen dat de keren dat ik terug kwam uit NL (welgeteld 2x) ik ook alleen maar een Welkom thuis! te horen kreeg (met de vraag of er artikelen in mn koffer zaten die ik niet mocht invoeren.... Hihihi, dus ik zeg: Nederlandse kaas. Zegt hij: Oew! Das lekker)
Zo, wij hier aan deze zijde EINDELIJK onze vakantie binnen de VS aan het boeken, twijfelen nog tussen 2 weken national parks of de eilanden van Hawaï.
Manlief wilde eigenlijk dit weekend al weg maar vanwege n al geplande scan (paardlief is drachtig en we hebben de scan op de 22e gepland staan zodat we weten of het beebje leeft) zetten we de vakantie nu op eind Mei/begin Juni (wat betekend dat ik n show ga missen maar swa!).....
Verder gaat t leven hier gewoon lekker door..... Straks naar stal en dan eens zien hoe de chirpractor van de sjeik hier te werk gaat, schijnt n hele ervaring opzich te zijn maar aangezien ik al heel wat chiropractors in mn leven gezien heb zal t wel meevallen
Voor de liefhebbers staat er in mijn OS n linkje naar onze 1e show hier in de VS
@lifaya: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben zo benieuwd hoe je het zal vinden!
@Needje: Gezien jij paardentransporten doet even n vraagje: Stel nu dat ik mijn paard over wil laten vliegen naar NL (uhm, tegen die tijd is het paarden ) zou er dan een mogelijkheid kunnen zijn dat ik met ze meevlieg en tijdens de vlucht help? Geen idee of dat kan of mag hoor maar was ik even benieuwd naar. Heb altijd al eens van dichtbij willen meemaken hoe alles in zn werk gaat