Zou ik ook wel willen, al durf ik het nooit denk ik!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLies schreef:Ik hoef dit jaar geen helm meer geloof ik, vorige 2jaar wel om dat het in Italië tot je 15 verplicht is.
Jimb0o schreef:Vandaag en gisteren dames-skiën in Zauchensee, de afdaling en de supercombinatie (slalom en afdaling) op eurosport! Wij gaan ook elk jaar een dagje skiën daar en zijn uiteraard ook van die piste (de weltcup-strecke) afgeweest....in 15 minuten....die vrouwen doen het gewoon in 1,44...Hun vertrekpunt ligt dan zelfs nog een stukje hoger, waar je als normale skiër niet eens kan komen..
xLies schreef:Ik vind het altijd zo vernederend, dat die kindjes van daar van 10jaar ofzo veel beter skiën dan mij!
@verootjoo: Maar wij blijven netjes op de piste, niet in de buurt van rotsen etc. En ja wil niet weér zo'n knalgele helm! Zal ff foto zoeken
verootjoo schreef:Jimb0o schreef:Vandaag en gisteren dames-skiën in Zauchensee, de afdaling en de supercombinatie (slalom en afdaling) op eurosport! Wij gaan ook elk jaar een dagje skiën daar en zijn uiteraard ook van die piste (de weltcup-strecke) afgeweest....in 15 minuten....die vrouwen doen het gewoon in 1,44...Hun vertrekpunt ligt dan zelfs nog een stukje hoger, waar je als normale skiër niet eens kan komen..
Kan welMaar dat record haal ik idd ook niet. Heb die afdaling ook eens gedaan met een paar mensen. Ons record was 5.32
xLies schreef:Nee ik weet het niet, maar ik ben altijd heel voorzichtig dat ik niet te snel ga want wil niet me benen gaan breken