Muga schreef:Bedoelde ook niet achterhouden als compensatie hoor maar denk dat, als het eenmaal betaald is, je kan fluiten naar een fatsoenlijk excuus/antwoord... zolang ze nog geld krijgen blijf je wat belangrijker als klant...
boyca schreef:Heftig dit zeg! Ik zou hier ook zo slecht tegen kunnen. Ik zou ook niet eerder betalen dan dat je wat hebt vernomen in de vorm van een exuus of compensatie. In ons huis zijn ook bouwvakkers geweest maar er was er geen een bij die zo prutste als bij jou. En daar zaten ook buitenlanders bij. Sterket nog even met de laatste loodjes
Ik snap wat jullie zeggen. We hebben vandaag doorgevraagd hoe het nu verder gaat als ze klaar zijn. Dan komt er iemand van het bedrijf het werk keuren. Oké, daar zijn we blij mee. Maar als zij vandaag zeggen dat ze klaar zijn, dan gaat de klachtenbrief de deur uit. Dan is dat afgerond en dan kan de persoon die komt, die brief meenemen in zijn beoordeling. En dan zien we wel weer verder.
De laatste loodjes wegen idd het zwaarst. Erwin is vandaag kwaad geworden. Nououououou, eer dat je die kwaad hebt! Hij pakte een ladder van ons en daar bleken ze een stuk ijzer op geschroefd te hebben als bovenste trede. Dat zag hij niet dus hij zet die ladder tegen Pelle, kras. Pas toen snapte hij wat ze gedaan hadden. Ook heel scherp hij had zijn handen open kunnen halen. Ze hebben dat nooit gevraagd. Echt hartkloppingen. Wie verzint nou dat je ongevraagd iemands spullen gaat aanpassen naar je eigen wensen... Brrrr. Ook weer op die lijst... We gaan richting 6 kantjes.