Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met al die hobbels molshopen en graspollen. Maar wat een genot zo maaien. Ook de schuine stukken gaat best.
mee alleenp de bandenspanning was wat afwijkend.
geeft idd voldoening en oogt meteen ook bewoonbaarder. En hier kan het worteldoek op, dat hele stuk is als het goed is dadelijk houtsnipper of iets anders natuurlijks oid. Met plantgaten met sierplanten in borders. En afscherming rechts naar de buren stukjes met hoger groenblijvend siergras, niet woeker bamboe bamboe palen met klimplanten of zoiets (halfrond?) om nog een extra zitje te maken achterin.
De achterbuurman met een leuke grap dus. Niet aardig misschien maar wat er achter zit is dat de vorige eigenaar iedere drie dagen maaide. Weer of geen weer. Iets wat eigenlijk niemand in het dorp goed begreep. Maar ja voor de gemiddelde nederlander normaal. Gezien de fotos ook best knap dat je een dergelijk terrein zo strak krijgt. Petje af, dat gaat mij niet lukken

zo kijk ik er nog niet tegenaan. Binnen is een grote chaos met dozen, spul en kleding waar ik nog geen kasten voor heb, een volgestapelde houten tafel, een campingtafel met twee klapstoelen en twee lig tuinstoelen die er al stonden, en twee hondenligplekken, rol vinyl. En mijn planten en lego bloemenboeket. De omschrijving van de woonkamer.
Hoeveel overeenkomsten wil je hebben.
ze hadden geen gehakt zo klaarliggen dus dat moest gedraaid worden maar het apparaat moest nog klaar gemaakt worden. Of ik dat erg vond om even te wachten. Nee hoor.
goed vlees is goed vlees. Beetje duur (maar ook heel goede pure kwaliteit en geen volgepompte zooi) ook als hondenvoer maar ach samen delen. Twee bakken van 500 gram soort van. De beprijzing ging drie keer mis
de galette de pomme de terre avec onion (slurp rosti dus vers gemaakt) daarvan wilde de beprijzing ook niet. Affijn de man weer, nietweglopen even wachten ik moet even naar dekassa voor de prijs. Helemaal bang en in de stress dat ik te lang zou moeten staan
wel lief.
Toen de klantenkaart bij de kassa. Meisje was vrij nieuw. En het was druk dus ik heb twee mensen voor laten gaan. Ah u bent de nieuwe bewoonster van nummer .... ik woon een straat verderop in het volgende dorp daar en daar. Eh ok ik weet dat daar altijd een hond gestrekt op straat ligt te pitten. Daar dus. Welkom en gezellig en zoef deze mevrouw was weg. Toen een van de winkel medewerkers ah u bent de nieuwe bewoonster van de voormalige ..... la bas. En bent de overbuurvrouw van Charlotte (eh
o ja wie was dat ook alweer) Gezellig ik woon daar en daar in die straat. Ik had u al gemist afgelopen weken. Ok ik ben goed besproken in ieder geval. Was gezellig in ieder geval. Maar ik kan geen namen en geen gezichten onthouden. Mijn hersens willen dat niet echt meer doen, dat gaat nog een issue worden maar ik zwaai nu maar standaard naar mensen
.
die al grinnekend zei o u weer.
Vervolgens wilde de kaart niet activeren. Met veel gewurm lukte dat uiteindelijk. Toen bleek ik toch nog wat vergeten te kopen, vrijdag koken voor drie man. Dus weet de winkel in, werkte de kaart weer niet, weer de slager erbij.
Hoe maak je een entree in de winkel een dorp verderop. Ik ben daar al vaker geweest maar nu herkennen ze me.
Zucht.
voor niks het eind gereden. Maar een andere plek gekozen om te gaan eten,de kip was nog warm.

Als ik deze mensen in een iets andere setting tegenkom herken ik ze gewoon niet de eerste 10/15 keer of zo
ik heb dat al eens met de fysio gehad. Die zag ik toch regelmatig, maar toen een keer buiten de praktijk.en dan gaan mijn hersens op error.
Ik weet dat ik iemand moet kennen maar geen idee waarvan of welke naam erbij hoort.
En dan beginnen mensen een heel gesprek en ik maar denken aargh wie is dit.
Helaas een van de mankementen die ik heb, niet zichtbaar wel erg irritant.
Je hoort er al helemaal bij 
ik mocht absoluut niet zelf de zakken potgrond in de camper tillen.
Dat ik het karretje erheen reed was hij al eigenlijk niet mee eens, hihi. Hij had wel mogen meerijden goede spierballen.
Ik had al de kleinste zakjes genomen zodat ik ze baas kon. Ik merk dat de covid flinke tik heeft gegeven kwa kracht ook.