Zira1994 schreef:Tonga was echt een droom die uit kwamonbeschrijfelijk
[ [url=m/DLNxZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G9Q7CX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Tja het zijn 2 totaal verschillende vakanties natuurlijk![]()
Ik had altijd Sri Lanka hoog op mn lijst staan. Had zelfs al de rondreis gemaakt. Maar we zijn toch niet gegaan. Nu gaan we voor Costa Rica, omdat dit nog vele malen mooier schijnt te zijn. Momenteel is het ook vrij druk in Sri Lanka en er is wat politieke onrust. Het land is in een diepe economische crisis en er zijn regelmatig demonstraties en er is een verhoogde kans op aanslagen. In principe heb je daar weinig last van, maar het is goed om het in je achterhoofd te houden.
Napie schreef:Wij willen in februari naar Tenerife. Wat is the place to be? Onze activiteiten gaat voorkeur uit naar natuur, fotografie, iets als bijv quad rijden en lekker eten
Earth schreef:Thailand lijkt me dan juist wel passend, alleen is het een stukje verder vliegen dan Sri Lanka![]()
Thailand is ook wel goed kidsproof. En super gastvrij
WenK schreef:Earth schreef:Thailand lijkt me dan juist wel passend, alleen is het een stukje verder vliegen dan Sri Lanka![]()
Thailand is ook wel goed kidsproof. En super gastvrij
Superbedankt voor je meedenken. Ik denk dat het inderdaad Thailand gaat worden. De vliegtijden naar Sri Lanka zijn ook echt ruk met een kleintje (1.00 landen op doha, 3.00 weer opstijgen en 5.00 op sri lanka). Naar Thailand met Emirates ook wel een nachtelijke overstap, maar die past net ff beter, ook omdat de tijden in de lucht langer zijn waardoor er wel geslapen kan worden.
Iemand hier ervaring met het seizoen in Thailand? We willen naar Khao Lak, men zegt dat de beste reistijd dec/jan/feb met uitloop nov en maart. Is het daarbuiten ook echt ruk qua weer of meer zoals in het Caribisch gebied dat het ff een uurtje flink regent en daarna weer opklaart?
Earth schreef:Wij zijn buiten het regenseizoen gegaan maar wij hadden evengoed flink veel regen.Ik kan je ook wel Koh Tao aanraden, dat vond ik echt zo machtig mooi. Klein, maar echt paradijselijke stranden.
Daar wil ik echt nog eens terug. Of wonen ofzo, gewoon omdat het zo prachtig is
Earth schreef:Nee, lijkt me wel heel mooi.
Ik heb Costa rica nog steeds op de lijst staan maar even in afwachting avn mijn gezondheid. Dat gaat momenteel niet zo lekker en daardoor ben ik bang dat een rondreis te vermoeiend gaat zijn.