Wij zijn in een ander gebied in Italië geweest en het was er erg mooi én ze hebben inderdaad lekker eten langs de piste. Dus wat dat betreft een aanrader

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snorlex schreef:Hilli schreef:Op basis van wat je schrijft komt dat zo over. Twee weken les en je kunt alle kanten op zonder kerstbomente hoeven tekenen op de piste.
Oké: ik stuntel met de bochten ondanks de lessen omdat ik voorkeur heb voor been wisselen in plaats van echt de bochten te maken. Winterberg geeft mij niet echt de rust op de piste die ik nodig heb
Bij skigebied met langere/bredere afdalingen en minder volk is mijn vermoeden dat ik beter en sneller de bochten ook onder de knie krijg. Vandaar mijn wens om in de toekomst een dergelijk skiegebied op te zoeken waarbij Italië op de een of andere manier mijn voorkeur heeft.
Josien_ schreef:Ik kon zo snel geen wintersport topic over 2019 vinden dus ik vraag het hier even.
Iemand hier ervaring met de skikleding van Lidl?
Ga in maart voor het eerst sinds jaren weer skien dus moet alles nieuw aanschaffen, aangezien ik waarschijnlijk niet elk jaar zal blijven skien wil ik niet te diep in de buidel tasten. Maar een beetje fijn spul is wel welkom natuurlijk.