Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees20 schreef:Hallo allemaal!
Vanochtend teruggekomen uit Gerlos, met werk gaan we ieder jaar 3 dagen skien. (Als je ingeloot wordt tenminste).
Ongeveer 6 jaar geleden was mijn eerste wintersportvakantie naar Gerlos. Dat heb ik toen als geweldig ervaren vandaar dat ik super enthousiast was dat we met werk naar Gerlos gingen. Ik vond het helaas tegenvallen .....
Ik denk dat het komt omdat ik in de tussentijd meer wintersportgebieden gezien heb.
2 weken geleden was ik in Mayrhofen, geweldig vond ik dat! Wat een keuzes aan pistes!
In Gerlos was dat iets minder, we wilden naar Köningsleiten skien vanaf Gerlos maar hadden ook wat beginners mee, dat werd erg lastig omdat er alleen een zwarte piste vanaf Gerlos richting Köningsleiten was... Uiteindelijk met liften op kunnen lossen, wel jammer.
Ook ben ik geweest in Saalbach-Hinterglemm, Kirchberg, Avoriaz, Val Thorens.
Kirchberg vond ik erg tegenvallen. De pistes in Frankrijk vond ik geweldig, de apres ski in Oostenrijk weer beter!
Mijn vriend inmiddels besmet met het wintersport virus door de trip naar Mayrhofen. Waarschijnlijk wordt dat hem volgend jaar ook wel weer....