Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valeriej schreef:Myrt3: Ga je op goed geluk naar Nieuw Zeeland of heb je er ook al een job gevonden?
SpikkelFire schreef:@ImkeTarek; voornamelijk overal binnenstappen en vragen voor werk. Verder http://www.gumtree.com.au en aanplakbriefjes in hostels lezen. Waar begin je in Australië?
tweety_be schreef:@ myrt3, super dat je de stap gezet hebt en je vliegticket geboekt hebt! Daar begint het avontuur mee! Ik weet nog goed hoe ik me toen voelde. Het voelt zo onwerkelijk en zo voel ik me soms nog, haha. Het is bijna surrealistisch. Ik wens je alvast héél veel succes en plezier. Hou ons zeker op de hoogte van je plannen! NZ en Australië staan nog steeds hoog op het lijstje. Met welke organisatie werk je samen?
Wanneer mijn visa voor Canada vervalt en ik kan niet blijven (ik ben aan het uitdokteren of er niet een manier is om te blijvenhaha, waarschijnlijk niet, maar toch), dan ga ik waarschijnlijk naar NZ of Australië. Heb de reismicrobe te pakken
![]()
myrt3 schreef:Ga je weer naar dezelfde familie dan ZusJacobs? Denk dat het beste is om er gewoon neutraal heen te gaan en lekker je ding doen:) makkelijk gezegd vanaf m'n telefoon. Maar je snapt t wel..
10 dagen is al bijna! Al begonnen met inpakken enzo, en hoe lang ga je?