Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Als je het slot op de standaard 0000 houdt dan breken ze hem echt niet open maar zetten ze hem gewoon daarop mocht hij verschoven zijn.
Victory-Boy schreef:Mag ik vragen waarom jullie jullie koffers überhaupt op slot zetten? Is dat om te voorkomen dat ie tijdens het handelen opengaat ofzo?
Cer schreef:Ik heb niet de illusie dat je dat voorkomt met een simpel slotje. Dat soort georganiseerde misdaad laat zich echt niet tegenhouden door een slotje wat zelfs ik in een paar minuten open krijg.Victory-Boy schreef:Mag ik vragen waarom jullie jullie koffers überhaupt op slot zetten? Is dat om te voorkomen dat ie tijdens het handelen opengaat ofzo?
Omdat ik veeeeltevaak verhalen zie waarbij derden iets in iemands koffer gestopt hebben, en ga dan maar eens uitleggen dat het niet van jou is
Je zal net diegene zijn die het gebeurt...
Cer schreef:Victory-Boy schreef:Mag ik vragen waarom jullie jullie koffers überhaupt op slot zetten? Is dat om te voorkomen dat ie tijdens het handelen opengaat ofzo?
Omdat ik veeeeltevaak verhalen zie waarbij derden iets in iemands koffer gestopt hebben, en ga dan maar eens uitleggen dat het niet van jou is
Je zal net diegene zijn die het gebeurt...