- central park zoo
- american history museum
- top of the rock
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MacavityL schreef:Ik dacht dat hij juist voor het bereik AT&T, zal het eens tegen hem zeggen.Check wel of je AT&T bereik hebt waar je heen wil gaan.
Elja schreef:Kan het iedereen aanraden om naar South Beach te gaan. Wij verbleven in het Bikini hostel. We hadden het geluk dat we met z'n allen in één kamer konden blijven met eigen keuken en badkamer. Hostel had een jacuzzi en zwembad, ontbijt onbegrepen en heel erg chill personeel
Grit schreef:Altijd leuk Charles! Hoeveel overstap tijd heb jij?
Dat is fijn te lezen MontyREn zonder bijbetaling een betere plek is nooit verkeerd.
De stoelen hebben we al gereserveerd. Op de heenweg zitten we helemaal achteraan in de staart. Geen last van knieen en aan de stoel hangende mensen.
Dat klinkt gezellig Elja!
Ook nog buiten Miami geweest?
Charles schreef:Ik heb tussen de 5 en 6 uur overstap tijd, best lang.
Hoe kan het eigenlijk dat je al zo vroeg stoelen hebt gereserveerd? Ik dacht dat dat pas kan bij het inchecken?
Grit schreef:MacavityL schreef:Ik dacht dat hij juist voor het bereik AT&T, zal het eens tegen hem zeggen.Check wel of je AT&T bereik hebt waar je heen wil gaan.
De langste tijd zitten we in Florida en bij Boston, maar natuurlijk ook in het hele gebied daar tussenin. Dus eigenlijk overal, vooral onderweg is het prettig.
Grit schreef:Charles schreef:Ik heb tussen de 5 en 6 uur overstap tijd, best lang.
Hoe kan het eigenlijk dat je al zo vroeg stoelen hebt gereserveerd? Ik dacht dat dat pas kan bij het inchecken?
Dat is inderdaad erg ruim!
Bij VA kun je sinds kort 90 dagen vooraf stoelen reserveren. Het zijn maar een beperkt aantal stoelen die ze hiervoor vrijgeven, zijn die gereserveerd dan kan het pas bij het inchecken. Maar ze kunnen ook weer vrijkomen, dus je kan geregeld kijken.
Met je inlogcode inloggen op VA/my booking en dan even kijken waar een linkje staat naar de stoelkeuze.