Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zitouna schreef:Niet stomdronken? Is dat zijn normale gedrag dan om urenlang te schreeuwen en vrouwonvriendelijke dingen te zeggen terwijl hij ergens uitgenodigd is om te eten?
Sorry hoor maar dat stel zijn vrienden van ons en zij zijn getrouwd. Ik vind dat niet te ver gaan, wat mij betreft mogen ze zoenen wat ze willen.
Jij hebt het altijd maar zo over aanpassen, misschien moet jouw vent zich dan ook maar eens aanpassen als je hem uit z'n dorp meeneemt of hem blootstelt aan jonge meiden en vrouwen!!
Colorado schreef:Sexuele intimidatie? Ik ben het ermee eens dat de continue aangeboden massages niet helemaal op zijn plek zijn, maar ik vind spreken over sexuele intimidaties e.d. toch wel erg ver gaan. Vervelend om mee te maken, maar iets heel anders dan aangerand worden oid. Dat is iets wat moeilijk is om voor uit te komen, maar dit? Nee, sorry. Misschien dat het voor de persoon die de massage uiteindelijk heeft geaccepteerd (met het gevoel niet anders te kunnen) wat moeilijker is, maar ervoor uitkomen dat iemand je constant wilde masseren en dat dat je geen fijn gevoel gaf lijkt me niet zo heel zwaar.
Colorado schreef:Sexuele intimidatie? Ik ben het ermee eens dat de continue aangeboden massages niet helemaal op zijn plek zijn, maar ik vind spreken over sexuele intimidaties e.d. toch wel erg ver gaan. Vervelend om mee te maken, maar iets heel anders dan aangerand worden oid. Dat is iets wat moeilijk is om voor uit te komen, maar dit? Nee, sorry. Misschien dat het voor de persoon die de massage uiteindelijk heeft geaccepteerd (met het gevoel niet anders te kunnen) wat moeilijker is, maar ervoor uitkomen dat iemand je constant wilde masseren en dat dat je geen fijn gevoel gaf lijkt me niet zo heel zwaar.
Ibbel schreef:Volgens de definitieve van seksuele intimidatie geldt dat al voor ongewenst taalgebruik. Seksuele intimidatie is absoluut niet hetzelfde als aanranding. Een vrouw nadrukkelijk van boven naar beneden bekijken en ondertussen de lippen aflikken is bv. ook seksuele intimidatie. Ook als dat op 3 meter afstand gebeurt. Waarmee ik niet wil suggereren dat dat hier is gebeurt, puur als voorbeeld.
paardjes123 schreef:Ik heb het topic door gelezen en zou het als ik het zo lees ook geen leuke vrijwilligers vakantie vinden. Wel vind ik het zonde dat er zoveel negatieve publiciteit nu op het internet staat over dit bedrijf. Het kan hun stuk maken, het bedrijf naar zijn grootje brengen en dat omdat enkele een rotweek daar hebben gehad!
Ik ben vroeger ook hier in Nederland op ponykamp geweest, was het eten ook niet te eten en kregen we niks tussen door. Buiten dat het een duur kamp was heb ik bijna de hele week staan poep scheppen en dit terwijl ik van andere alleen maar positieve ervaring hoor
Colorado schreef:Ibbel schreef:Volgens de definitieve van seksuele intimidatie geldt dat al voor ongewenst taalgebruik. Seksuele intimidatie is absoluut niet hetzelfde als aanranding. Een vrouw nadrukkelijk van boven naar beneden bekijken en ondertussen de lippen aflikken is bv. ook seksuele intimidatie. Ook als dat op 3 meter afstand gebeurt. Waarmee ik niet wil suggereren dat dat hier is gebeurt, puur als voorbeeld.
Ok, dan valt het onder de term, vervelend. Maar om het nou te zien als iets wat enorm zwaar is om voor uit te komen? Dat zie ik echt niet. En dat ze er niet voor uit willen komen waar meneer bij is, zeker als je hem al niet fijn over vond komen, dat snap ik ook helemaal. Maar achteraf, veilig achter je computertje? Kom op.
Colorado schreef:Ok, dan valt het onder de term, vervelend. Maar om het nou te zien als iets wat enorm zwaar is om voor uit te komen? Dat zie ik echt niet. En dat ze er niet voor uit willen komen waar meneer bij is, zeker als je hem al niet fijn over vond komen, dat snap ik ook helemaal. Maar achteraf, veilig achter je computertje? Kom op.
Colorado schreef:Ibbel schreef:Volgens de definitieve van seksuele intimidatie geldt dat al voor ongewenst taalgebruik. Seksuele intimidatie is absoluut niet hetzelfde als aanranding. Een vrouw nadrukkelijk van boven naar beneden bekijken en ondertussen de lippen aflikken is bv. ook seksuele intimidatie. Ook als dat op 3 meter afstand gebeurt. Waarmee ik niet wil suggereren dat dat hier is gebeurt, puur als voorbeeld.
Ok, dan valt het onder de term, vervelend. Maar om het nou te zien als iets wat enorm zwaar is om voor uit te komen? Dat zie ik echt niet. En dat ze er niet voor uit willen komen waar meneer bij is, zeker als je hem al niet fijn over vond komen, dat snap ik ook helemaal. Maar achteraf, veilig achter je computertje? Kom op.
Ibbel schreef:Colorado schreef:Ok, dan valt het onder de term, vervelend. Maar om het nou te zien als iets wat enorm zwaar is om voor uit te komen? Dat zie ik echt niet. En dat ze er niet voor uit willen komen waar meneer bij is, zeker als je hem al niet fijn over vond komen, dat snap ik ook helemaal. Maar achteraf, veilig achter je computertje? Kom op.
Daarom heet het nou intimidatie. Je wordt er zo bang van, dat je op dat moment geen actie durft te ondernemen. En vaak nooit, omdat je er een schuldgevoel aan overhoudt ook nog. Want het zal wel aan jou gelegen hebben...
Ceriadwen schreef:Lieve schat, er is toch totaal geen respect op wat voor manier dan ook naar vrouwen en zeker naar jou als zijnde zijn vrouw, en heel duidelijk ook als degene die zijn boterhammetje moet bekostigen. Of hij gaat veranderen en dan ook echt binnen een periode die zeker geen jaar moet duren, of er moeten hele andere consequenties voor gaan staan.
Hoe kan je dit nou in hemelsnaam voor normaal aanzien?
bedouin schreef:Ja we zijn naief en dat moet je hier ook wel zijn om door te kunnen zetten. Zonder dat kan je al bij voorbaat opgeven. Een felle persoonlijkheid als mijn man heeft is ook nodig om alle mannen die voor ons werken in het gareel te houden of ook maar op de been te krijgen, dat is allang gebleken.
Degene die hem goed zou kunnen begeleiden voor een korte tijd, mentor wil zijn, is van harte welkom.
......
Ik wil niet verklaren dat ik hiermee juist handel, ik probeer diplomatiek te zijn en ben zeker niet een persoon die zomaar de schuld afschuift op een jong meisje maar stel direct Abderrahim verantwoordelijk, ik bekijk wel altijd de zaak van meerdere kanten.
Daarvoo rheb ik wel informatie nodig.
.....
Wanneer hij niet garanderen kan dat er verbetering komen in zijn betrouwbaarheid comfort en beleefdheid naar zijn clienten kan het bedrijf niet door onder mijn hoede doorgaan.
Colorado schreef:Nogmaals, dat ze het niet ter plekke zeiden begrijp ik helemaal, ik vind het ook oprecht heel vervelend voor ze dat het gebeurd is. Ik doel echt alleen op het in de hemel prijzen van TS omdat ze zo dapper is dit achteraf te melden. Ik zie overigens niet in hoe je er later echt nog last van kunt houden, wel in het geval dat het heel dicht in de buurt zou komen van aanranding. Mocht dat zo zijn, dan heb ik niets gezegd. Maar een opmerking die iets te vaak en wat intimiderend gemaakt wordt.. Nouja, het doet er verder ook niet heel erg toe, misschien ben ik er te nuchter voor.
Sodeletuut schreef:Na al honderd keer begonnen te zijn aan een post, zal ik het nu maar toch doen.. Ik vind het vreselijk moeilijk om hier te reageren, ook al heb ik niets ergs meegemaakt. Ik ben in december 2010 bij Bedouin geweest, en ik heb de week in de woestijn echt als fantastisch ervaren, de mooiste vakantie ooit, echt waar. Ik heb zo genoten, het was prachtig. De zonsondergangen, de kamelenmannen die 's ochtends brood bakten in het zand, de paarden, de omgeving, het was gewoon echt een droom. Ik heb die week van ieder moment genoten, het was echt heerlijk en dat zou ik ook zo over willen doen. Ook vind ik Bedouin een ontzettend lief mens, ik heb zo gezellig met haar kunnen kletsen, gewoon echt heel erg leuk. Ook haar man was de hele week heel vriendelijk en normaal tegen ons, ik vond hem ook heel erg aardig en gezellig. Af en toe vond ik hem wel wat onaardig tegen Bedouin, maar goed, daar bemoeide ik mij ook niet mee, en dat was ook niet vaak het geval, meestal was het gewoon goed. Echter, de laatste nacht zaten wij in een hotel, en 's avonds kwam de man van Bedouin nog even bij ons langs. Hij had gedronken en in eerste instantie deed hij gewoon normaal, maar het is toch een beetje uit de hand gelopen, en op een gegeven moment zei hij tegen mij iets in de trant van dat ik omdat ik een vrouw ben niet tegen hem in mocht gaan en dat ik mijn mond moest houden. Op dat moment was ik erg boos en overstuur, maargoed, hij is toen weggegaan en toen heb ik het daar gewoon bij gelaten, ik vond het wel vervelend, maar ik heb mijn fantastische week in de woestijn hier niet door laten verpesten, en het is ook niet echt iets schokkends, alleen kan ik gewoon slecht tegen dat soort operkingen.. Verder heeft hij aan het begin van de week, toen hij ons van het vliegveld haalde, ook gedronken. Hij had ons meegenomen naar een of ander cafe, en daar ging hij bier drinken, maar toen heeft hij verder niet vreemd gedaan.. Hij zei alleen wel 'don't tell 'bedouin'', dat vond ik wel vreemd.. Ik wil nog wel even zeggen dat ik, nu ik dit topic helemaal heb gelezen, het vervelend vind dat ik dit hier nu zo neerzet, en het nooit aan Wenda heb verteld. Maar in principe is het natuurlijk ook niks, in verhouding tot ander dingen die er daar gebeurd zijn.. Ik kijk zeker heel erg positief terug op mijn week daar, het was gewoon een geweldig avontuur en ik vind bedouin een geweldig mens! Wel moet ik zeggen dat ik blij ben dat ik daar met mijn vader was...
Moeilijk om dit te posten, ik vind het zo erg voor bedouin, ik gun het haar zo om gewoon een fijn leven daar te hebben, en ik denk dat met dit topic wel haar droom in het water valt.. Dat vind ik erg.. Maar het topic hield me toch de hele tijd bezig, dus ik moest toch een post sturen.. Sorry..
Ibbel schreef:Colorado schreef:Ok, dan valt het onder de term, vervelend. Maar om het nou te zien als iets wat enorm zwaar is om voor uit te komen? Dat zie ik echt niet. En dat ze er niet voor uit willen komen waar meneer bij is, zeker als je hem al niet fijn over vond komen, dat snap ik ook helemaal. Maar achteraf, veilig achter je computertje? Kom op.
Daarom heet het nou intimidatie. Je wordt er zo bang van, dat je op dat moment geen actie durft te ondernemen. En vaak nooit, omdat je er een schuldgevoel aan overhoudt ook nog. Want het zal wel aan jou gelegen hebben...