Die foto van dat veulentje dat op z'n rug ligt is trouwens ook geweldig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
was wel blij toen die hagelbui voorbij was, wat een ballen kwamen er uit de lucht zeg
Gelukkig duurde het maar even
Eerste keer dat ik daar was kreeg ik er ook mee te maken:

is het nu ook minder warm?

wat een gave paarden allemaal zeg. dankzij jou ben ik ook even in amerika dus blijven posten he!
Dus denk dat dat wel meevalt
Ik dus met Dapper naar de trailer lopen, we hadden voor de zekerheid Zipper er al in staan zodat hij in elk geval een vriendje had, en ik stapte de trailer in en hij liep zo, zonder tegen te stribbelen, achter mij aan
Ik was echt verbaast haha
We zijn dus naar een show gegaan, daar de paarden gewisseld, en Dapper deed het, ook met het uitladen achterwaards, onwijs goed
Hij doet zijn naam eer aan, was heel rustig en ook op vreemd terrein tussen allemaal auto's, vreemde paarden etc, bleef hij gewoon braaf
echt, we hadden ons op veel voorbereid maar niet op dit haha 
de grijze merrie had opeens een veulentje erbij
Maarja, wij waren al op weg en zagen het vanaf de highway, dus het zou een verrassing zijn als we terug kwamen
Eenmaal terug natuurlijk eerst de paarden (Dusty is weer terug) op stal zetten, en meteen naar de pasture gegaan. Ik dacht al dat het een palomino was, en ja hoor, een prachtige palomino! Weer een merrie!
Foto's volgen zo.
mooi ook die kleuren van mams en beeb samen!
Dat laatste veulentje!!!!
Katja schreef:lifaya schreef:Die band zit niet in de lies, degene die ze bij de rodeo gebruiken wel en daar bokken ze zo op.Dat is niet meer dan een band die ook word gebruikt bij koedrijvenDus denk dat dat wel meevalt
anders zou er ook geen bontje omgeen zitten
Rodeopaarden zijn ook duizenden dollars waard als ze hun werk goed doen, het is niet meer dan een bepaalde tak van de rodeosport
Worden onwijs goed verzorg.