Het hoeft niet persé een club te zijn, gewoon iets leuks, gezelligs, zolang het maar geen normale pub is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
er is trouwens ook een club waar je kunt salsa dansen
nooit in geweest.
.
luton weet ik niet maar stansted is met de bus zo'n beetje net zo lang als met de trein maar wel goedkoper 
wat de drukste en duurste periode van het jaar is
Nagini schreef:Iemand een idee hoeveel het kost heen en weer naar Stansted vanuit Londen (st pancrass?) met die trein?
vanaf stpancrass/kingscross kun je een aantal tubelijnen nemen direct naar liverpoolstreet (metropolitan line, circle line etc.)
dus geen flauw idee. Ik vraag me af of het hoogste punt daar dan open is. Kan wel eens zijn dat het niet zo is. Kwestie van Googlen.
Greenwich is opzich niet londen en is volgens mij wel redelijk veilig. Maar zelf zou ik hamstead heath aanraden, daar is het uitzich écht práchtig! En daarnaast is dat het rijkste gedeelte van londen en dus redelijk veilig
maar als je 'm even bij de machine's houd kun je het ook zien
Maartje1990 schreef:Nouja, in zoverre je londen veilig kunt noemenGreenwich is opzich niet londen en is volgens mij wel redelijk veilig. Maar zelf zou ik hamstead heath aanraden, daar is het uitzich écht práchtig! En daarnaast is dat het rijkste gedeelte van londen en dus redelijk veilig