Ik vloog van Londen naar Dallas met een 747 van BA en daar had je je eigen entertainmentsysteem in de hoofdsteun van de stoel voor je Op de kortere vluchten geen entertainment maar dat heb ik ook nooit meegemaakt.
Wij vlogen met AA en BA Business Class en daar is entertainment eigenlijk altijd standaard, behalve op binnenlandse vluchten. Ik vond de BC van Americain Airlines helemaal geweldig.
I know, je hebt dan zelfs een bed Lijkt me heerlijk Alhoewel ik de laatste keer tijdens de terugvlucht een hele rij stoelen voor mezelf had (halfvol vliegtuig), dus ik had ook een soort bed
Yasmine
Geplaatst: 23-02-11 16:58
Wij boeken altijd economy maar zijn wel een keertje voor niks met het hele gezin (4 personen) geupgraded naar business. Da's pas fijn
Ik vlieg KLM heen en terug. Vorige keer vloog ik Delta heen, maar vond dat niet echt een succes. Zonder schermpje 7 uur zitten is ook niet echt iets. Zit trouwens wel in een 747-400. Dus ben er erg benieuwd naar.
Ik ben zo blij dat jullie positief zijn over American Airlines. Ik vlieg er 2 juni voor het eerst mee. En ik ben echt doodsbang om in een vliegtuig te gaan. Ik heb geen flauw idee hoe het allemaal werkt op een vliegveld.
(Ik was diegene die naar een zomerkamp gaat, om daarna een maand te gaan reizen!)
Ik vlieg eerst naar New York, daar blijf ik een nacht, dan vlieg ik naar Texas (Houston), en dan rijden we met de auto naar Conroe!
Mijn plannen voor mijn 30 dagen reizen zijn om eerst richting Miami te gaan (en de plaatsjes eromheen) en dan terug naar New York. (Die staan iig vast, er komen nog meerdere plaatsen bij.)
@monique.. nogmaals bedankt voor je tip heb inderdaad al een offerte gekregen en die spreekt me erg aan. heb de reis nog niet helemaal aangepast voor mezelf.. maar dat kan daar wel.. dus dat is cool.. vluchten gaan daar via: Star Alliance, zegt mij niks.. wie weet wat dat is? oeoeo het zit er dus in dat we gaan.. denk dat ik hierbij mijn vriend wel kan overtuigen
Hoe zit het met upgraden bij AA als je bij hun hebt geboekt en je vliegt met BA ? Hoe kan je upgraden en hoe werkt dat allemaal ?
Sky
Geplaatst: 23-02-11 19:44
Debbie schreef:
Camee schreef:
Wij gingen net kijken voor New york in oktober, maar de prijzen lagen veel hoger dan voor in de zomer. Dat zou je toch eerder andersom verwachten?
Je bedoeld de vliegtickets? Of hotels, etc?
Hotels
Yasmine
Geplaatst: 23-02-11 19:44
Brussels Airlines bedoel je? Wij hebben aan de balie bij het inchecken wel eens gevraagd hoeveel upgraden kost, dat was toen iets van een $400 per persoon. Variëert waarschijnlijk ook per periode en per maatschappij.
Die ene keer dat we waren geupgraded was het ons gratis aangeboden door de maatschapij (AA was het geloof ik), omdat het vliegtuig overboekt was. Toen hebben ze dus enkele gezinnen (dan heb je veel vliegen in één klap) overgezet naar business en zaten ze niet meer met een overboekt vliegtuig. Je ziet ook regelmatig dat ze een overboekt vliegtuig hebben maar business ook volzet is, en dan bieden ze je geld aan (meestal enkele honderden dollars) en een hotelovernachting als je de dag erna in business wilt vliegen ipv de dag dat je geboekt had.
MacavityL
Geplaatst: 23-02-11 20:19
Camee schreef:
Wij gingen net kijken voor New york in oktober, maar de prijzen lagen veel hoger dan voor in de zomer. Dat zou je toch eerder andersom verwachten?
Het weer is in September/Oktober veel beter dan in de zomer (erg heet), dus vandaar dat de prijzen dan hoger zijn - is meer in trek!
noordje
Geplaatst: 23-02-11 20:23
Star Alliance is een groep van luchtvaartmaatschappijen (zoals bijv KLM en AirFrance bij Skyteam horen) Bij de Star Alliance zitten o.a SAS,Lufthansa,Continental,Austrian Airlines,United en US Airways (en nog vele anderen ) Ik vind American Airlines ook een hele fijne luchtvaartmaatschappij (vooral de business ) @Yasmine : zo zijn wij dus een paar keer gratis naar de States geweest en 1x naar Mexico
@ Joltsje: prima reis vind ik dat, zou mijn favoriet zijn. Neem je tijd voor Arches en Canyonlands, prachtige parken! Star Alliance heeft prima maatschappijen om mee te vliegen.
Wij vliegen deze keer met United vanaf Amsterdam, vriendlief heeft vele vluchten bekeken en deze was een van de goedkopere, en een niet al te lange tussenstop want die hebben we zowiezo.
In 2009 heen gevlogen met Delta, was goed, terug met KLM en dat was *****
KLM is puur afhankelijk of je een nieuwe vliegtuig hebt of niet. Alleen de afgelopen 3x naar Amerika en 1x naar China waren zij ook nog een stuk duurder.
Debbie
Geplaatst: 24-02-11 10:43
Pff.. afgelopen nacht alweeeer gedroomd dat er van alles mis ging en ons vliegtuig uiteindelijk neerstortte Nog een paar zulke dromen en ik durf niet meer