Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Eergisteravond ook een persoon voor de trein tussen Sittard en Maastricht, vriendinnetje strandde daardoor in Sittard.
Ik vermoed dat het toch wel van alle tijden is hoor, maar ik kan me voorstellen dat november toch wel de kroon spant.
maaike5581 schreef:MarrieLeen schreef:Miesje, heeft hij nog mazzel gehad hoor, sommigen zijn helemaal niet thuis gekomen.
Naar weten van de NS is iedereen thuis gekomen of hebben elders geslapen, er is aangeboden voor de mensen die nergens heen konden om in een hotel te slapen, op kosten van de NS uiteraard.
Zaterdag is er met man en macht gewerkt om de reizigers die evengoed naar Utrecht kwamen te vervoeren.
Ik zelf werk dus ook bij de NS en heb zaterdag gewerkt, ik heb ruim 9 uur buiten gestaan om mensen zo goed als het kon te helpen, en niet alleen ik maar iedereen van servicemedewerker tot aan het management stond buiten..
Echter het personeel van Prorail die veroorzaker was van deze ellende en zoveel andere verstoringen waren nergens te bekennen.......
Inoterry schreef:Ik had die vrijdag in Amsterdam nog hulp bij mijn trein van iemand van het managent daar. Ik had een trein waarvan de achterste 6 afgesloten waren, (in opzending), maar de reizigers bleven allemaal bij die achterste 6 staan, en ik kon voor het vertrekoverzicht weer niet weg van het punt waar ik stond. Die man heeft de mensen naar het open gedeelste van de trein geleid zodat ik weg kon
.
Hij stond trouwens wel verbijsterd te kijken toen ik de deuren sloot terwijl mijn vertrekseinlicht niet brande. Maar omdat de gehele trein niet langs het perron paste, kon dat niet gaan branden, en had ik toestemmimg van de machinist gekregen om de vertrekprocedure in gang te zetten
.
Inoterry schreef:Ik geef de machinist groot gelijk dat hij dan niet vertrekt. Vooral als er in de rest van de trein nog plek zat is, maar ja, dan moeten ze weer wat verder lopen...........
. Ik heb het zelf ook gehad, redelijk drukke trein, iedereen bleef in Leiden op het achterste balkon hangen, terwijl het gangpad vrij was, en er zelfs nog wat zitplaatsten waren. Zelfs nadat ik ze er op aansprak dat ik zo niet veilig kon sluiten, en we dus niet wegkonden bleven de mensen gewoon staan. Ik heb toen waar ze bij stonden de machinist ingelicht, en ben op het gemakje op een bankje gaan zitten
. Binnen 1 minuut was het balkon bijna leeg
.
Konstantine schreef:Het kan wel, MarrieLeen, maar ik doe het niet, ik erger me altijd kapot aan bellende medepassagiers en als het belangrijk is spreken mensen maar wat in.
Maar deze kerel ging uit zijn plaat vanwege mijn ringtone, dat was kloteherrie en asociaal en blablabla...
Ehm, ja, sorry, kwestie van smaak denk ik? En hij staat echt niet asociaal hard ook.