Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
steffie4ever schreef:Hallo allemaal!
Ik had me hier al een keer eerder gemeld om te vertellen dat ik met mijn vriend naar Turkije ga. De vakantie is nu helemaal definitief! Wij zitten in Hotel Grand Zaman in alanya.
Nu vroeg ik me af of er nog bijzondere/mooie plekjes zijn die je móet zien? [een stukje reizen is geen probleem!]
Zijn er ook nog bokkers met ervaringen in dit hotel?
Babel schreef:@ Wuis, wij zijn 530 euro p.p. kwijt, zitten we 12 dagen voor in Marmaris, hotel direct aan het strand.
Heenweg vliegen we om 5 uur 's morgens en terug om 8 uur 's avonds. Dan heb je dus nog best veel aan je dag
Ik kan je de link PBen als je wilt.
Wij zitten incl ontbijt. Kan zijn dat het met 2 personen iets duurder is aangezien wij met 3 personen hebben geboekt.
moowsy schreef:Hamam, haha. Nee dat doet zeer, dan gaan ze aan je tenen trekken enz. 's avonds de berg op om over alanya te kijken is gaaf met al die lichten. En verder parasailen was erg leuk en helemaal niet eng. Koste ong. 40 euro pp. Je kan iig je hart ophalen met shoppen stef. Veel nep maar als meisje banketstaaf je er zo veel vanaf daar. Eten is ook lekker en niet duur, wel erg veel olie. Die discotheek net buiten Alanya is ook de moeite waard maar ben ff de naam kwijt.