Geplaatst: 27-10-09 10:45
pff wij ook weer terug geweldige tijd gehad echt een fantastich park alles is tot in detail gerealiseerd echt super gewoon de atracties waren ook erg gaaf de topper voor ons qua adrealine was het terror hotel welke we erg mooi gemaakt vonden waren the pirates en het spook huis (al vond ik het erg jammer dat het boodtochtje door de verschillende disney cene's wel erg kort anders had die er tussen gestaan gezien het erg mooi gemaakt was) movie world was kleiner dan de verwachtingen was voor mij een domper
het nadeel als taxi miep ben je niet gewend zo lang op je voetten te staan dus dat in combinatie met erg weinig slaap heeft voor sure spieren en pijnlijke voetjes gezorgd
moet even wachten op de foto's en de filmpjes dan zal ik wat plaatsen
al met al gaan we zeker nog een keer heen maar dan een week, wand wij redde het niet binnen 3 dagen het hele park door te komen en alle atracties en beziens waardigheden te bekijken
Nou, ik ben benieuwd naar alle foto's en filmpjes van iedereen die net geweest is. Leuk hoor! Mijn tripje naar disneyland schiet ook al aardig op. Over twee weken zitten we er! Heb er zin in.
Aha, dan snap ik het. Ik vond het leuk maar ik weet niet wanneer ik weer zou willen...misschien over 2 jaar weer ofzo. En dan misschien 2 dagen langer..
Om de 5 jaar zou eigenlijk wel mooi zijn. Misschien ga ik er anders over denken na mijn tripje in november, maar ik denk ook niet dat ik meerdere keren per jaar zou willen. Op een gegeven moment heb je het wel gezien lijkt me. Maar iedereen is daar gelukkig weer anders in.
ik ben er begin dit jaar sinds een jaar of 10 weer geweest, dat was echt leuk! nu ik er zo kort geleden weer geweest ben vind ik het wel leuk om er eens een 2daags uitstapje van te maken, eens per jaar misschien
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en ga dit jaar weer. Ook omdat ik vorig jaar niet alles gezien heb. Wel leuk om het ieder jaar te doen, maar ik wil nog zoveel zien. En op den duur moet je keuzes maken (A). Gelukkig is disney hier niet zo heeel ver vandaan (woon in Zeeland, kan dus gelijk belgië in), dus dat valt al weer mee.
Wij zijn afgelopen maart nog geweest, 4 dagen in Cheyenne. In december gaan we weer 4 dagen in Cheyenne. Echt gezellie met 5 man en kids. Nog 6 weken om af te tellen !!!
JoanneArnhem
Geplaatst: 27-10-09 19:31
Meiden,
Waar hebben jullie allemaal geboekt? Mijn broertje en schoonzusje willen ook mee....hoeft niet in ons hotel, maar wel graag op het park en niet zo achterlijk duur....Ze waren namelijk net te laat voor de 50%-actie.....
Ik ga 10,11 en 12 december naar disneyland! We hebben geboekt bij d-reizen... Echt ik ben heel benieuwd! Ik ben er tig jaar geleden wel is geweest, maar das al zoolang geleden!