Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat is niet omdat ik Dahab geen leuke plaats vind. Integendeel zelfs, vind het daar ontzettend gezellig! Maar gewoon om eens een paar uurtjes rond te kijken. Het is mij te klein om een hele week te zitten, in Sharm is er een stuk meer te beleven.

. Verder vind ik het ook geen mooi land, het is 1 grote zandbak
Dat wisten we natuurlijk van te voren en we kwamen ook alleen om een weekje even helemaal niets te doen dus dat was nog niet het ergste. Verder is het gewoon verschrikkkkelijk toeristisch, het stikt er van de (vervelende) Russen en Engelsen. De excursies zijn ook verschrikkelijk toeristisch en ze proberen overal een slaatje uit te slaan.Ntlie_ schreef:Waarom niet MyWishMax?
Ik ook niet hoor, daar niet van.Maar dat is niet omdat ik Dahab geen leuke plaats vind. Integendeel zelfs, vind het daar ontzettend gezellig! Maar gewoon om eens een paar uurtjes rond te kijken. Het is mij te klein om een hele week te zitten, in Sharm is er een stuk meer te beleven.
Veel armoediger dan Sharm en verkopers waren stuk vervelender, liepen allemaal zwerfdieren en was enorm vies op straat

Hebben wij gehad... (ook lekker dom van onszelf natuurlijk).
En Three Corners St George hotel