Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabonny schreef:Zooo, eindelijk een camping gevonden met plaats. Niet in Karinthië, maar in Ost Tirol, bij Lienz. Daar zijn we lang geleden een paar keer geweest en die omgeving, in de Dolemieten, is ook echt mooi.
Nu wel op een andere camping als de vorige 2 keer. Eentje dichter bij de stad.
De voorpret kan nu echt beginnen
Neonlight schreef:Geen idee of zoiets werkt, ik plan gewoon halverwege de vakantie ergens 2 nachten in waar ze wasmachines en droogtrommels hebben, en gebruik die. Heb dan altijd wel 2 machines vol (waarvan eentje met allemaal zooi van de hond).
x_Jeanine_x schreef:Iemand ervaring met de dagtent van de decathlon?
https://www.decathlon.nl/p/dagtent-voor ... m4QAvD_BwE
Morrie schreef:ik zag vorig jaar op een camping een buurvrouw bezig met zo'n mini wasmachientje, ik vond het wel omslachtig en tijdrovend.
Ik ga meestal maar een weekje weg, maar dan wel naar een camping met wasmachines/drogers (die daar overigens niet meer op muntjes gaan, maar met je betaalpas/app) Thuiskomen en maar 1 was te hoeven doen, vind ik heel relaxed!
tones schreef:x_Jeanine_x schreef:Tones en Lukka, waar staan/stonden jullie aan de jachthaven/water?
Eerst Kortgene in Zeeland.
Mooi hoor, maar voor mij en mijn hond veel te druk.
Later pal aan de Waal in Oosterhout-Gld.
Echt fantastisch.
x_Jeanine_x schreef:Ik wil eigenlijk iets, betaalbaars, snel op te zetten, maar waar je dus wel goed kan in zitten en eventueel uit de wind/ regen als het nodig is.
(Ja kan in de camper gaan zittenMaar dat zit minder comfy dan de loungestoel)
x_Jeanine_x schreef:Tones en Lukka, waar staan/stonden jullie aan de jachthaven/water?
Wij gaan volgend weekend met de camper naar Centerparcs Port Zelande, voor concert at Sea.
Mn schoonouders willen de camper misschien gaan verkopen... vind ik wel ontzettend jammer.
Want wil zelf met de teckels nog in september met de camper weg. Dus moeten nog even zien.
Iemand ervaring met de dagtent van de decathlon?
https://www.decathlon.nl/p/dagtent-voor ... m4QAvD_BwE