Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Niwla schreef:Wij hadden in september een hele tas vol met elektronica: spiegelreflex, iPad, GoPro, ereader, koptelefoon en alle opladers bij elkaar. De man bij de controle wierp er een blik in, rolde met zijn ogen en zei: "ok.. laat er maar in zitten."
Gaaf hoor, Japan!
Wendy1978 schreef:Even een vraagje over de NY gangers hier...
hebben jullie wel is een musical show gezien in New York?
Zou graag naar bv de Lion king willen, maar boeken jullie dat dan van te voren hier in NL? *(zo ja waar)
Ook zo met kaartjes voor entree voor ground zero en Empire State building begreep ik?
dat je die van te voren moest kopen
en begreep ook dat er visum nodig was voor Amerika?
tip van collega, wist ik niet eens![]()
Lekker voorbereid ben ik he
whahahaha
Wendy1978 schreef:Even een vraagje over de NY gangers hier...
Zou graag naar bv de Lion king willen, maar boeken jullie dat dan van te voren hier in NL? *(zo ja waar)
Ook zo met kaartjes voor entree voor ground zero en Empire State building begreep ik?
whahahaha
Keet schreef:Wij wilde dit jaar naar Japan, maar Gup komt ertussendoorDus dan volgende zomer maar of jaar erna.
Plan is Tokyo voornamelijkwil daar ook een dag naar Disney en mijn vriend vind de magneetbanen daar erg interessant
Is voor mij het enige Aziatische land wat voor vakantie in aanmerking komt. Hij gaat met zijn vader nog naar Vietnam ooit (stond voor afgelopen najaar op de planning maar kwam wat tussendoor, toen zijn ze maar naar Spitsbergen en Berlijn gegaan) en Korea geloof ik
MacavityL schreef:Wendy1978 schreef:Even een vraagje over de NY gangers hier...
whahahaha
Ben naar Chicago, Alice in Wonderland, ABBA en If/Then geweest
Je kunt kaartjes kopen bij een TKTS booth in NYC (zit er een bij Times square die druk bezocht wordt, en eentje downtown bij Water street die een stuk rustiger is). De laatste keer heb ik ze via een app (Today Tix) besteld wat ik super handig vond omdat ik nergens op een bepaalde tijd bij een booth hoefde te zijn, ze komen de kaartjes half uur voor aanvang van de show bij het theater brengen.
Keet schreef:Wendy1978 schreef:Even een vraagje over de NY gangers hier...
whahahaha
Nee, geen Visum voor een vakantie, wel een ESTAonline aan te vragen.
Kaartjes voor 9/11 museum zou ik vast reserveren, zo vroeg mogelijk want dan is het lekker rustig in het museum.
Zou niet naar het Empire State gaan, maar naar de Top of the Rock (Rockefeller Center) dan heb je de Empire State ook op je fotos
shilady schreef:Ik vind die automaten helemaal niks toevoegen want je moet toch een praatje maken met die Immigrations officier en daar aan zijn bureau kan je ook gauw een foto laten maken en vingerafdrukken.... Maarja ze verzinnen graag nieuwe dingen blijkbaar
Fitzroy meschien klaart het weer nog op