USA

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 08:45

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 08:46

Noord is buiten Fitzroy, Zuid is overdekt, komen wij ook graag! Nadeel van noord is dat het toch wel behoorlijke stukken lopen zijn en dan buiten, moet je niet doen met hoge temperaturen!

Ruitje, ik boek altijd bij Expedia en daar maak ik een hele studie van zodat ik ongeveer weet wat de prijzen doen. Toen ik begon met kijken in februari stond de prijs op net onder de 1850 euro en toen zei mijn man, als ie onder de 1800 komt, dan boeken we :D Maar goed daar kwam de prijs heel snel onder, maandag en dinsdag zijn goeie dagen om te kijken dus ik heb nog even gewacht en nu dus voor 1695 geboekt. Daar heb ik dan ook het hotel én twee weken een huurauto voor.

Qua hotels, dat is heel persoonlijk. Ik heb de eerste drie jaar middenop de strip gezeten, hartstikke leuk maar heel lastig met je auto omdat het altijd stikstervensdruk is op de strip. Nu zit ik liever een straat erachter zodat ik altijd makkelijk overal heen kan. Parkeren is daar echt giga makkelijk, ik rij overal zo de valet parking in en laat m achter!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 09:23

Waar zit jij dan nu, Daf?
Wij zitten aan het begin van onze rondreis in TI in een Strip View room en aan het einde in Tuscany, maar daarvan weet ik nog niet of we daar echt naar toe gaan. Ik heb nl ook nog wat kamers in St. George vastgelegd. Ligt er een beetje aan waar we zin in hebben, drukte of niet.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 13:37

Ik heb net ingecheckt. Stoel krijg ik blijkbaar pas aangewezen bij de gate

Voor Parijs - Birmingham staat check in required... beetje vaag. Koffer is wel naar Birmingham gezet. Naja, kijk in Detroit wel of ik er achter kan komen hoe en wat. Moet toch 7 uur wachten daar. :+

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 14:22

Je koffer wordt doorgesluisd naar Birmingham

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 14:39

Detroit heeft een mooi vliegveld :)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 14:50

En kleinschalig, kan je eten bij Chili's bijv.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:16

Douraque schreef:
Je koffer wordt doorgesluisd naar Birmingham

Dat weet ik, het gaat me om het inchecken voor Parijs - Birmingham wat me niet duidelijk is... blijkbaar moet ik daar apart nog voor inchecken. Van de week heb ik dat online geprobeerd maar kreeg (voor alle vluchten) foutmeldingen. Daarom heb ik vanochtend op het vliegveld ingecheckt.

Ik heb een uur en 45 minuten overstaptijd in Parijs dus dan moet ik daar nog maar inchecken.

Ga nu op zoek naar een boekenwinkel.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:17

Heb je alle boardingpassen dan niet gekregen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:18

Ik heb 1 pas met 3 routes erop, maar geen stoel. Voor mijn vlucht net als de volgende krijg ik bij de gate een stoel toegewezen... beetje vaag hahaha dit ben ik niet gewend en reis best veel.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:13

De koers is weer wat omhoog aan het gaan
Vorige week was 500 euro 505 dollar en nu is het 526 :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:36

Jeej, dat is fijn! Twee jaar geleden zaten we in het Palace Station, ligt als je de kruising bij Stratosphere afslaat en dan vijf minuten verder. Nu zitten we aan de kant van New York New York, erachter in Wild West gambling hall. Ben heel benieuwd maar ach, als je nooit eens iets uitprobeert :+

Wij zijn vrij makkelijk, ik wil een fatsoenlijke, schone plek om te slapen en de rest zal me een zorg zijn. Ik ga dus ook echt niet meer betalen voor het hoognodige. Maar eerlijk is eerlijk, het was best leuk in het begin om midden op de strip te zitten. Maar we weten nu goed de weg overal.

TI is een superleuk hotel, wij gokken er graag! Gezellig, gemoedelijk, jammer alleen dat de show aan de voorkant weg is. Vanuit TI kun je ook heerlijk lopen, gezellig naar de Fashion Show Mall, maar zeker ook het Wynn en Encore bekijken aan de overkant!

Vandaag is het lichaam gevonden van een man die gevallen is in de grand canyon, schijnt echt een ongeluk te zijn geweest maar hoe of wat stond er nog niet bij. Ik ben er nog steeds niet geweest, we maken er al jaaaren grapjes over in het vliegtuig: Kijk, de grand canyon.....check, ook gezien :D !

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 19:41

Grand Canyon vond ik zooooo overweldigend, dat moet je echt wel een keer gaan zien hoor!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:50

TI heb ik altijd al leuk gevonden, maar in het verleden waren wij van het op de bonnefooi gaan en daar was steeds geen plek. Dus nu moet het maar een keer gebeuren. In een ver verleden hebben we o.a. in Circus Circus gezeten en NY NY.

Persoonlijk vind ik Canyonlands NP nog indrukwekkender dan de GC, maar dat is een beetje ver van Vegas. Dit jaar doen wij ze weer allebei, maar gaan we naar de North Rim van de GC.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:52

Toen ik bij de Grand Canyon was moest ik op Google opzoeken hoeveel mensen er jaarlijks invielen :+

Heb bij TI en Hardrock Hotel gezeten.. en in de achtbaan bij NY NY :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:56

Hahaha MacavityNL, je lijkt wel niet wijs, dat ding gaat griezelig!

Nou we hebben één keer een poging gewaagd maar gingen veel te laat rijden en toen was ik halverwege om te tanken en vroeg aan die vrouw hoe ver het nog was, dus zij zegt dat en ik zeg pfffff das echt nog ver, dat doen we wel een andere keer. Vervolgens vraagt een andere vrouw die er toevallig ook was, oh ga je dan terug richting Vegas? En legt uit dat je dan een heel mooi state park tegenkomt, Valley of Fire en dat dat echt de moeite waard is. Dus daar zijn we vervolgens heen gegaan, en inderdaad die was serieus heel gaaf!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 20:21

Die achtbaan stelt niks voor joh :D
Wij zaten ook in NYNY, we zagen de achtbaan vanuit ons gekleurde raam, vond t wel een gaaf effect hebben.

Er zijn idd nog heel veel andere mooie parken, heb ze nog lang niet allemaal gezien maar er staat nog genoeg op mijn VS wensenlijstje.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:15

Ik heb het gevoel alsof ik twee trips heb gemaakt en in feite heb ik dat ook. Eén naar Oklahoma City en één om te chasen. Het enige puntje is dat ik tussendoor niet naar huis ben gevlogen. De foto's van de eerste dag in Oklahoma City heb ik nu online en ik vond dat zo indrukwekkend dat ik er een topic voor gemaakt heb: [BEU] Oklahoma City Memorial: twintig jaar sinds de aanslag

Een topic voor het storm chasen volgt nog. Uitgebreid verslag - en meer foto's - staan op mijn site www.shannahughes.com

Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:31

Erg mooie foto's Annash!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:32

Inderdaad hele mooie foto's

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:36

Hoi!
Ik ga over een paar dagen naar New york
Hebben jullie nog aanraders voor shoppen, eten en andere plekken?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:37

Welkom Lynn, leuk dat je naar New York gaat. In dit topic staat ontzettend veel tips genoemd, onderaan kan je dit onderwerp doorzoeken.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 21:59

Ben benieuwd naar je storm-topic straks, ik ga eerst maar eens op je site kijken Annash!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:07

Ik ben momenteel in gevecht met mijn Photoshop trial, iedere keer loopt ie vast en kan ik opnieuw beginnen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:20

Ik zie geen foto's op je site, Shanna? Waar staan ze ?
Edit: alleen van Oklahoma niet van het storm chasen.