Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nessie schreef:Ik kan je helaas precies vertellen hoe dat voelt..., wij hebben dit gehad bij onze reis van Miami naar Boston, op alle plekken een kouder en natter dan gemiddeld en in Florida echt veel regen gehad. Niet de bekende korte hoosbuien, maar oerhollandse buien. Wij waren er toen ook in deze periode(april/begin mei). We hebben alsnog een mooie vakantie gehadWij trekken van Miami (tussendoor naar de Bahamas) naar de Keys, dan door via Clearwater naar Orlando en vliegen vanuit daar naar New York. Als het dan overal slecht weer is zou het wel heel erg wezen![]()
Annash schreef:Ik zal straks eens kijken of ik online kan inchecken. Er staat niks op mijn flight schedule. Heenweg heb ik op het vliegveld ingecheckt. Hoewel ik geen printer heb hier dus misschien is het vliegveld handiger...
daffodil schreef:Zo hou ik mijn hart vast voor september....we gaan de 22e en ik denk echt dat ik het veeeeel te warm vindMaar goed, dat weet ik dan. We zijn tot nu toe altijd half november gegaan en dat beviel goed maar ja ik kwam een giga goeie aanbieding tegen en we hebben vorig jaar overgeslagen door allerlei werktoestanden dus leek september lekker wat dichterbij. Ik denk dat ik stuk ga hahaha