Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Douraque schreef:Jade Helm is een oefening waarin Texas, Utah en zuid Californië als vijandig gebied wordt aangemerkt. Verschillende Amerikaanse eenheden gaan samenwerken en training voor het geval het daadwerkelijk gebeurd.
Toeristen/bewoners zullen hier minimalistisch wat van merken. Je zal meer politie en andere eenheden zien, echter is dit slechts ter oefening van. Juist goed dat ze dit doen naar mijn mening
Cowboy55 schreef:Angela_ schreef:Ik heb dezelfde vluchtnummers, maar wat eerder. Ik vertrek alleen vanuit Miami met een tussenlandig op Sandford.
Brrrrr.....lang onderweg, weinig service aan boord....ik hoop dat jke makkelijk slaapt in vliegtuigen anders wordt het een lange zit......
Angela_ schreef:Cowboy55 schreef:Brrrrr.....lang onderweg, weinig service aan boord....ik hoop dat jke makkelijk slaapt in vliegtuigen anders wordt het een lange zit......
Ach ik heb er heel weinig geld voor betaald dus mij maakt het niet zoveel uit. Voor het geld wat ik me hiermee uitgespaard heb kan ik veel leuke dingen doen.
Douraque schreef:Daar vlieg ik over 1 maand meenasr Barbados, heb daar al goede verhalen over gehoord. Ben benieuwd.
@wendybrian: een stop op Islamorada is prachtig, je hebt daar ook een beach cafe en daar kan lekker lunchen. Bahia Honda State Park vond ik ook leuk om even te rusten. Op Key West zelf natuurlijk naar het meest zuidelijk punt gaan, zit je maar 60 Miles van Cuba vandaan.