USA

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:44

HorseyDude schreef:
Toch vraagje... ga je als je naar de USA vliegt ook een dik stuk over de oceaan heen (alleen maar water?!) en hoe verloopt de route eigenlijk van Schiphol > Florida?

Wat denk je zelf?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:48

Keet schreef:
HorseyDude schreef:
Toch vraagje... ga je als je naar de USA vliegt ook een dik stuk over de oceaan heen (alleen maar water?!) en hoe verloopt de route eigenlijk van Schiphol > Florida?

Wat denk je zelf?

Geen idee eigenlijk... Denk zelf dat de plane een stukje Groenland meepikt ofzo...

Katja

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:49

De route gaat over groenland. Je gaat dus eerst naar het noordwesten en dan pas naar beneden. Heb je nog een overstap of vlieg je rechtstreeks?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:50

Katja schreef:
De route gaat over groenland. Je gaat dus eerst naar het noordwesten en dan pas naar beneden. Heb je nog een overstap of vlieg je rechtstreeks?

Ik heb geen FLAUW idee... :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:51

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:52

Dat merk je dan nog wel ;)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:53

HD als je je vluchtnummers hebt kun je op Flightaware.com precies zien hoe je route is.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:00

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:09

Katja schreef:
Dat merk je dan nog wel ;)

Kan het ook soms ietsjes áárdiger? :(

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:15

Was niet onaardig bedoelt hoor

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:36

Katja schreef:
Was niet onaardig bedoelt hoor

Is al goed... <3

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:45

Hoop dat je niet al teveel hebt betaald voor die ticket :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 14:11

shilady schreef:
Hoop dat je niet al teveel hebt betaald voor die ticket :)

Alles is al betaald (+hotel, en parks, en eten, ect ect ect... ALL INCLUSIVE DUS!), alleen dat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange wachten tot 28 Augustus :'(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:56

Ik heb dezelfde vluchtnummers, maar wat eerder. Ik vertrek alleen vanuit Miami met een tussenlandig op Sandford.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 16:22

Annash schreef:
Fitzroy schreef:
Shanna, ik heb trouwens helemaal over je berichtje heen gelezen. Balen van de muggen.
Heb je wel tornado's gezien, want daar ging je toch voor?

Niet specifiek, ik ging voor het chasen. Tornado's zijn nooit een garantie. Ik hoopte een supercell te zien met de indrukwekkende structuur. Dat heb ik gezien, meerdere dagen, meerdere cells en alle drie types. Als bonus kreeg ik er meerdere tornado's bij dus ik ben helemaal happy! :) Nu nog twee dagen relaxen en genieten van het mooie weer.

Wat ontiegelijk gaaf Shanna!
Je had geen foto's op FB of wel? Volg je nu maar zie niks oppoppen of moet ik je dan even een vriendschapsverzoek sturen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:06

Mijn profiel staat niet op openbaar dus dat kun je inderdaad niet zien. Heb aardig wat foto's geplaatst (die ik met mijn telefoon gemaakt heb).

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:19

Vind je het goed als ik je een verzoekje stuur? Zou het erg gaaf vinden om te zien :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:36

Wat gaaf, Shanna !! Ik ben heel benieuwd naar foto's.

Niwia, wanneer ga je?
Ik neem vooral zomerkleding mee maar de voorspellingen zijn ook rond de 30 :+
Voor restaurants met airco nog wel vesten, want de airco staat vaak belachelijk koud.

HD, Arke vliegt rechtstreeks naar Sanford. Op de terugweg maak je een tussenstop op Miami.
De route is idd over Groenland, Labrador en langs de kust omlaag.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:50

Fitzroy schreef:
Voor restaurants met airco nog wel vesten, want de airco staat vaak belachelijk koud.

Wat mij betreft, Veruit het beste kledingadvies wat je een Amerika-ganger kan geven (in welk jaargetijde en naar gedeelte van de VS dan ook).

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:02

Vraagje aan de mensen die in de periode juli-september naar Amerika gaan, er is nogal wat ophef over een grote militaire operatie, jade helm. Wij werden van de week zelfs gewaarschuwd door amerikaanse kennissen dat we wellicht beter later konden komen...niet dat dat een optie is want, geboekt is geboekt en de prijzen staan giga hoog nu. En daarbij denk ik dat het wel losloopt, het is tenslotte een oefening, niks meer dan dat. In amerika gaan ze volledig op tilt ervan en ik was benieuwd of hier mensen er al van gehoord hadden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:19

knabbelgirl schreef:
Vind je het goed als ik je een verzoekje stuur? Zou het erg gaaf vinden om te zien :)

Prima, geen probleem. Heb veel nieuwe Facebook vrienden door deze reis, ook uit het stormchaser topic die het graag wilden volgen. Voor mij was het ook een stuk handigee dan iedere keer het topic te updaten. :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:20

daffodil schreef:
Vraagje aan de mensen die in de periode juli-september naar Amerika gaan, er is nogal wat ophef over een grote militaire operatie, jade helm. Wij werden van de week zelfs gewaarschuwd door amerikaanse kennissen dat we wellicht beter later konden komen...niet dat dat een optie is want, geboekt is geboekt en de prijzen staan giga hoog nu. En daarbij denk ik dat het wel losloopt, het is tenslotte een oefening, niks meer dan dat. In amerika gaan ze volledig op tilt ervan en ik was benieuwd of hier mensen er al van gehoord hadden.

Geem idee, maar nu ik nog hier ben kan ik het aan wat Amerikanen uit mijn groep vragen voor je?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:30

Angela_ schreef:
Ik heb dezelfde vluchtnummers, maar wat eerder. Ik vertrek alleen vanuit Miami met een tussenlandig op Sandford.

Zullen we elkaar tegenkomen? :')

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:31

daffodil schreef:

Nog niks over gehoord en ik ga aan het begin van die periode, even googlen wat het inhoud...
*Edit: Als het begint zit ik al in NYC en dag later thuis, scheelt. Ga wel is wat vriendinnen ernaar vragen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 20:36

Ik heb er niks van gemerkt ben van augustus tot laat september in Amerika geweest... Niks gemerkt van militaire gekte... Ze zijn zoiezo gek op military :+