HorseyDude schreef:Toch vraagje... ga je als je naar de USA vliegt ook een dik stuk over de oceaan heen (alleen maar water?!) en hoe verloopt de route eigenlijk van Schiphol > Florida?
Wat denk je zelf?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annash schreef:Fitzroy schreef:Shanna, ik heb trouwens helemaal over je berichtje heen gelezen. Balen van de muggen.
Heb je wel tornado's gezien, want daar ging je toch voor?
Niet specifiek, ik ging voor het chasen. Tornado's zijn nooit een garantie. Ik hoopte een supercell te zien met de indrukwekkende structuur. Dat heb ik gezien, meerdere dagen, meerdere cells en alle drie types. Als bonus kreeg ik er meerdere tornado's bij dus ik ben helemaal happy!Nu nog twee dagen relaxen en genieten van het mooie weer.
knabbelgirl schreef:Vind je het goed als ik je een verzoekje stuur? Zou het erg gaaf vinden om te zien
daffodil schreef:Vraagje aan de mensen die in de periode juli-september naar Amerika gaan, er is nogal wat ophef over een grote militaire operatie, jade helm. Wij werden van de week zelfs gewaarschuwd door amerikaanse kennissen dat we wellicht beter later konden komen...niet dat dat een optie is want, geboekt is geboekt en de prijzen staan giga hoog nu. En daarbij denk ik dat het wel losloopt, het is tenslotte een oefening, niks meer dan dat. In amerika gaan ze volledig op tilt ervan en ik was benieuwd of hier mensen er al van gehoord hadden.
daffodil schreef:Vraagje aan de mensen die in de periode juli-september naar Amerika gaan, er is nogal wat ophef over een grote militaire operatie, jade helm. Wij werden van de week zelfs gewaarschuwd door amerikaanse kennissen dat we wellicht beter later konden komen...niet dat dat een optie is want, geboekt is geboekt en de prijzen staan giga hoog nu. En daarbij denk ik dat het wel losloopt, het is tenslotte een oefening, niks meer dan dat. In amerika gaan ze volledig op tilt ervan en ik was benieuwd of hier mensen er al van gehoord hadden.