USA

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:29

Zo wij zijn weer terug in OKC na een paar dagen doorgebracht te hebben in Texas. Damn mosquitos! Ik heb echt bulten ter grootte van een golfbal. Dat krijg je als je foto's maakt van onweer en ze niet wegslaat (want je zou toch eens wat missen!) :')

Na vandaag nog twee dagen en dan ga ik zaterdag weer richting de UK.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:33

Stephanie_M schreef:
Joman schreef:
Ik ben echt naarstig opzoek naar broeken van American Eagle outfitters. Dat zijn de enige broeken die me echt goed passen in zowel lengte als breedte. Zou iemand uit dit topic heel misschien broeken voor me mee willen nemen als ik natuurlijk op voorhand betaal? (Kleine maatjes, dus neemt weinig plek in beslag)!

Ze verschepen gewoon naar Nederland! (met deze slechte dollar zal t op de verzendkosten na dus ook weinig verschil maken) Komt ook nog wel wat tax op was maar die broeken kosten de wereld niet dus veel zal t niet zijn.

50$ om te verschepen en kosten bij de douane maken de broeken wel een stukkie duurder ;)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:40

En wat betaal je degene die tijd vrij maakt, kofferruimte vrijmaakt en bestedingsruimte vrijmaakt voor jou?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:40

Stephanie_M schreef:
Joman schreef:
Ik ben echt naarstig opzoek naar broeken van American Eagle outfitters. Dat zijn de enige broeken die me echt goed passen in zowel lengte als breedte. Zou iemand uit dit topic heel misschien broeken voor me mee willen nemen als ik natuurlijk op voorhand betaal? (Kleine maatjes, dus neemt weinig plek in beslag)!

Ze verschepen gewoon naar Nederland! (met deze slechte dollar zal t op de verzendkosten na dus ook weinig verschil maken) Komt ook nog wel wat tax op was maar die broeken kosten de wereld niet dus veel zal t niet zijn.

50$ om te verschepen en kosten bij de douane maken de broeken wel een stukkie duurder ;)[/quote]

Veel broeken zijn nu wel in de aanbieding!
Als ik naar mezelf kijk ik kom altijd met hutjemutjevolle koffers terug en heb al te weinig ruimte voor mn eigen spul haha

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:43

Ik denk dat dat voor de meesten wel geldt, Stephanie. Of je moet iedere week die kant op gaan.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:45

Haha precies ik moet altijd al een extra koffer voor mij alleen erbij boeken oeps

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:47

Fitzroy schreef:
En wat betaal je degene die tijd vrij maakt, kofferruimte vrijmaakt en bestedingsruimte vrijmaakt voor jou?

Moet ik dat met jou gaan afspreken?
Fijn dat jullie je er even mee bemoeien zonder bevestigend te antwoorden. Lijkt me totaal overbodig.
Heb inmiddels een pb van iemand dus jullie 'goedbedoelde' woorden zijn niet meer nodig.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 23:11

Vind ook best dat je iemand een gunst kan doen zonder bv iets terug voor hoef te verwachten :j

Joman mocht je het in de toekomst nog Is nodig hebben dan hou ik me wel aanbevolen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 00:08

shilady schreef:
Vind ook best dat je iemand een gunst kan doen zonder bv iets terug voor hoef te verwachten :j

Joman mocht je het in de toekomst nog Is nodig hebben dan hou ik me wel aanbevolen

Mooie afspiegeling van de hedendaagse maatschappij!
Veel dank, ik houd het zeker in m'n achterhoofd :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 06:19

Tja, ik vind het gewoon heel bijzonder dat je zomaar een topic binnen komt vallen met een vraag om een 'goedkope' gunst, alleen omdat je niet wilt betalen. Dat zou in mijn hoofd niet op komen, dus ik weet niet over wie dit nu wat zegt. Maar fijn dat er mensen zijn die dit blijkbaar wel normaal vinden.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 06:22

Shanna, ik heb trouwens helemaal over je berichtje heen gelezen. Balen van de muggen.
Heb je wel tornado's gezien, want daar ging je toch voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 06:34

Fitzroy schreef:
Tja, ik vind het gewoon heel bijzonder dat je zomaar een topic binnen komt vallen met een vraag om een 'goedkope' gunst, alleen omdat je niet wilt betalen. Dat zou in mijn hoofd niet op komen, dus ik weet niet over wie dit nu wat zegt. Maar fijn dat er mensen zijn die dit blijkbaar wel normaal vinden.

Ik heb al vaker in het topic gereageerd hoor, ben niet bang :)
Sterker nog, heb een tijd in Amerika gewoond en voor een hele hoop mensen dingen meegenomen. Maargoed blijkbaar is dat dus niet normaal.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 06:46

Laatste keer heb je gereageerd in september 2014 met een verzoek om snoepjes mee te brengen ;)
Never mind ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 06:49

Fitzroy schreef:
Laatste keer heb je gereageerd in september 2014 met een verzoek om snoepjes mee te brengen ;)
Never mind ...

Vind het een beetje kinderachtig worden, blijkbaar heb je niet de moeite genomen de rest van m'n berichten in het topic te lezen.
Ik voel geen behoefte iedere keer in dit topic te reageren aangezien ik weinig tips heb en zelf niet ga het aankomende jaar. Lees iedere keer bij. Maar vanaf nu dus ook niet meer, want blijkbaar zijn sommigen hier te kinderachtig om een beetje normaal te kunnen reageren. Thanks dus :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 06:52

Fitzroy schreef:
Shanna, ik heb trouwens helemaal over je berichtje heen gelezen. Balen van de muggen.
Heb je wel tornado's gezien, want daar ging je toch voor?

Niet specifiek, ik ging voor het chasen. Tornado's zijn nooit een garantie. Ik hoopte een supercell te zien met de indrukwekkende structuur. Dat heb ik gezien, meerdere dagen, meerdere cells en alle drie types. Als bonus kreeg ik er meerdere tornado's bij dus ik ben helemaal happy! :) Nu nog twee dagen relaxen en genieten van het mooie weer.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 08:51

Wow, echt een geslaagde reis dus Annash!! Leuk!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:11

Ik vind je reis echt super cool Annash! Volgens mij heb je enorm genoten.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:19

Klinkt absoluut gaaf Annash

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:43

Charles & Annash, ben benieuwd naar jullie fotoverslag! :D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:02

Ja, foto's! *\o/*

Heeft er iemand een paklijst voor een camperreis door west Amerika?
Je komt door nogal wat verschillende temperaturen heen denk ik?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:08

Ik probeer het te maken maar bokt doet het echt zó slecht bij mij :=

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:26

Niwla schreef:
Heeft er iemand een paklijst voor een camperreis door west Amerika?
Je komt door nogal wat verschillende temperaturen heen denk ik?

Ligt eraan waar je precies heengaat en wanneer... en hoeveel mazzel je hebt. Was een keer in WA met een hittegolf in september, en eind april in Bryce Canyon in een sneeuwstorm. Maar over het algemeen, zomermaanden? Variërend van lekker warm tot veel te warm. :D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:44

Haha dat is lastig te schatten dus. We doen het "standaard" rondje SF - LA - LV - SF met de daarbij behorende parken en zijn er begin Juni.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 12:19

Zou vooral zomerkleding inpakken en een vest/trui voor als het wat frisser is in SF.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:43

Toch vraagje... ga je als je naar de USA vliegt ook een dik stuk over de oceaan heen (alleen maar water?!) en hoe verloopt de route eigenlijk van Schiphol > Florida?