Na vandaag nog twee dagen en dan ga ik zaterdag weer richting de UK.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Stephanie_M schreef:Joman schreef:Ik ben echt naarstig opzoek naar broeken van American Eagle outfitters. Dat zijn de enige broeken die me echt goed passen in zowel lengte als breedte. Zou iemand uit dit topic heel misschien broeken voor me mee willen nemen als ik natuurlijk op voorhand betaal? (Kleine maatjes, dus neemt weinig plek in beslag)!
Ze verschepen gewoon naar Nederland! (met deze slechte dollar zal t op de verzendkosten na dus ook weinig verschil maken) Komt ook nog wel wat tax op was maar die broeken kosten de wereld niet dus veel zal t niet zijn.
Stephanie_M schreef:Joman schreef:Ik ben echt naarstig opzoek naar broeken van American Eagle outfitters. Dat zijn de enige broeken die me echt goed passen in zowel lengte als breedte. Zou iemand uit dit topic heel misschien broeken voor me mee willen nemen als ik natuurlijk op voorhand betaal? (Kleine maatjes, dus neemt weinig plek in beslag)!
Ze verschepen gewoon naar Nederland! (met deze slechte dollar zal t op de verzendkosten na dus ook weinig verschil maken) Komt ook nog wel wat tax op was maar die broeken kosten de wereld niet dus veel zal t niet zijn.
Fitzroy schreef:En wat betaal je degene die tijd vrij maakt, kofferruimte vrijmaakt en bestedingsruimte vrijmaakt voor jou?
Fitzroy schreef:Tja, ik vind het gewoon heel bijzonder dat je zomaar een topic binnen komt vallen met een vraag om een 'goedkope' gunst, alleen omdat je niet wilt betalen. Dat zou in mijn hoofd niet op komen, dus ik weet niet over wie dit nu wat zegt. Maar fijn dat er mensen zijn die dit blijkbaar wel normaal vinden.
Fitzroy schreef:Laatste keer heb je gereageerd in september 2014 met een verzoek om snoepjes mee te brengen![]()
Never mind ...
Fitzroy schreef:Shanna, ik heb trouwens helemaal over je berichtje heen gelezen. Balen van de muggen.
Heb je wel tornado's gezien, want daar ging je toch voor?
Niwla schreef:Heeft er iemand een paklijst voor een camperreis door west Amerika?
Je komt door nogal wat verschillende temperaturen heen denk ik?