Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lukka63 schreef:gaucho schreef:Wij zijn inmiddels in Italië aangeland.
[ [url=m/2qMzNt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x4Q2Ua.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig warmer dan in oostenrijk vanochtend.
[ [url=m/UBtfXZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig,genieten daar!
Hoe warm is het?
SusanH schreef:Kijk maar uit. Als je eenmaal met de caravan geweest bent is een tent echt afzien. Ik vind het heerlijkwij hebben een vast bed, goede verwarming en ook fijn, een wc in de caravan.
moonsparkle schreef:SusanH schreef:Kijk maar uit. Als je eenmaal met de caravan geweest bent is een tent echt afzien. Ik vind het heerlijkwij hebben een vast bed, goede verwarming en ook fijn, een wc in de caravan.
Het voordeel van een tent vind ik wel dat ik vaak veel rustiger sta, er is vaak een tentveld of tentplekken met veel meer ruimte. Vorig jaar bij een camping bij de Veluwe waren alle camper plekken vol en op het tentveld waren wij en 1 anderdie kon ik niet eens zien. Ook in Duitsland gehad dat het vol stond met campers maar bij het meertje met de tentplekken stond niemand
Voordeel van een camper lijkt me wel dat het warmer is, ik heb het altijd heel snel koud en je bent snel uit en ingepakt denk ik?
Ben wel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren rije
Themba schreef:Nou hier begint het nat.
Zowel buiten de caravan als erin.
Lekkage bij 1 van de ramen precies boven het bed. Lang leve een man met een arsenaal aan kitspuiten in de bus.
Toen deden wij de strecher van zoonlief in de tent. Die kwam er door het tent doek weer doorheen.
Gelukkig dicht bij huis dus snel een andere tent gehaald.
Nu regent het mega hard maar als het goed is stopt dat zo en gaan wij een aantal droge dagen krijgen.
En ondertussen thuis staat het hele huis op zijn kop en gok ik dat ik de week camping met nog een week ga verlengen.
Ook erg rustig nu nog op de camping... vrijwel geen gezinnen
[ [url=m/5CZUxa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ie54mj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B48WYR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Themba schreef:Nou hier begint het nat.
Zowel buiten de caravan als erin.
Lekkage bij 1 van de ramen precies boven het bed. Lang leve een man met een arsenaal aan kitspuiten in de bus.
Toen deden wij de strecher van zoonlief in de tent. Die kwam er door het tent doek weer doorheen.
Gelukkig dicht bij huis dus snel een andere tent gehaald.
Nu regent het mega hard maar als het goed is stopt dat zo en gaan wij een aantal droge dagen krijgen.
En ondertussen thuis staat het hele huis op zijn kop en gok ik dat ik de week camping met nog een week ga verlengen.
Ook erg rustig nu nog op de camping... vrijwel geen gezinnen
[ [url=m/5CZUxa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ie54mj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B48WYR.jpg]Afbeelding[/url] ]