USA

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:00

Ach, je verliest nog niet op je euroos toch? Je verdient er alleen niet meer zo op :=

Kramperen vind ik echt niet tof, zeker niet met een tentje. Als de zon schijnt smoor je, als het regent is álles nat en de beperkte ruimte en je moet je aankleden als je 's nachts naar de wc moet en %) Nope.

Keet

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:27

Wij rekenen altijd al 1 op 1. Valt het aan het eind van de rekening weer mee :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:44

Ik vrees dat we het daar dit jaar niet mee gaan redden := ik vind het gewoon zo zondegeld, dat koersverschil. Je krijgt er niets meer door, maar het kost je wel 30 % meer dan verleden jaar.

Kramperen is ook echt niet mijn ding :( ben blij dat we in hotels zitten. 1 x een cabin, maar wel met porch en schommelstoel :+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 21:55

Een tent is voor mij ook een grote no go. Ik wil een schone kamer met eigen sanitair en bij voorkeur niet al te gehorig. Verder maakt het mij niet veel uit.

Die ene nacht in Las Vegas zal ik nooit vergeten, een minideurtje als afgrenzing met de badkamer en een kier van meer dan 5 cm onder de deur naar de gang. Je zag de schoenen voorbij komen. Was niet het beste hotel :+

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 22:08

O, dat zijn nare hotels. Wij hebben ook wel eens in een derderangs hotel overnacht omdat er van Las Vegas tot aan Bryce niets meer beschikbaar was in Memorial Day Weekend en we niet in de auto wilden slapen. Ik heb alsnog geen oog dichtgedaan, de auto was veel schoner geweest :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 22:15

Haha wij hadden in Las Vegas op zich een prima hotel, maar de badkamer had een schuifdeur die nét niet helemaal sloot. Als de deur dicht was zag je niks, maar daar hield het ook wel mee op := Nou sliep ik in die kamer met mijn mams en nou ja, die heeft mijn luiers verschoond :+ dus ik heb me er maar gewoon overheen gezet maar jeetje, je zult daar een romantisch weekendje ofzo hebben geboekt. Of je slaapt er met een gewone vriend/vriendin. Vréselijk := :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 22:22

Echt grappig die verschillen, ik zou namelijk dolgraag een keer willen kamperen in Yosemite NP :o
Lekker onder de sterrenhemel slapen, voor mij bestaat er niks mooiers <3
Al ben ik niet van het kamperen hoor, maar dat neem ik voor lief.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 04:39

Darah3 schreef:
Echt grappig die verschillen, ik zou namelijk dolgraag een keer willen kamperen in Yosemite NP :o

Dat wilden mijn vriendinnen ook, nou ja, "kamperen" met zo'n grote van (NL stadsbus grootte!), dus in dat ding, niet in de buitenlucht, maar goed. Was onmogelijk om een parkeerplek te krijgen. Toen zijn we uitgeweken naar de Wawona hotel. Vond ik niet erg, daar slapen was een hoogtepunt van de reis!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 15:24

Ik wil ook zo graag weer kamperen, maar mijn vriendin is minder enthousiast. :+ Gelukkig kan je bij REI kampeergerei huren, dus nu is ze bereid om het een keer te proberen. Wel ergens dichtbij, dus misschien West Virginia ofzo.

Onze ergste overnachting was vorige jaar bij de Pioneer Lodge in Springdale (Zion). We hadden twee canyon view kamers met balkon geboekt en kregen 2 beneden kamers met zicht op de parkeerplaats. Dat had in principe nog niet zo'n probleem geweest, maar onze kamer stonk zo verschrikkelijk dat ik bijna over mijn nek ging. Op het beg lag een dekentje a la 1950 met daaronder een bed vol met iemand anders haar .... :\ We kregen een spuitbus tegen de stank en daar moesten we het mee doen.
De kamer van mijn ouders was prima en het was al erg laat, maar anders waren we echt niet gebleven. Gelukkig kregen we van Orbitz het meeste geld terug.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 18:12

Gatver, dat klinkt echt heel erg fout Guinevere :=

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 18:12

Guinevere schreef:
maar onze kamer stonk zo verschrikkelijk dat ik bijna over mijn nek ging. Op het beg lag een dekentje a la 1950 met daaronder een bed vol met iemand anders haar .... :\ We kregen een spuitbus tegen de stank en daar moesten we het mee doen.
Yuk :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 20:48

Wij hadden in Washington een hotel waar de wifi het niet deed en de airco ook nog eens niet, terwijl het echt 40 graden was buiten. Dus wij naar de receptie, wouden ze ons niet verplaatsen naar een andere kamer. Gelukkig had ik kakkerlakken gevonden in de badkamer, toen we dat meldden konden we zo naar de andere kant van het hotel :+

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 13:58

Ik ben terug van weer een fantastische reis naar Las Vegas en Californië. Met uitzondering van een enorme zandstorm in Death Valley, wat bewolkt weer de laatste paar dagen en door een onweersbui moeten vliegen toen we vertrokken uit Houston was het perfect! Nu bijkomen van het tijdsverschil en op mijn gemak de foto's uitzoeken. Moet zeggen dat ik weinig foto's gemaakt heb, had er op de 1 of andere manier geen behoefte aan :+

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:15

ik maak ook altijd weinig fotoos :P

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 15:49

Heerlijk Charles! Ben je nog bij opnames van TBBT geweest deze keer?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:12

Helemaal vergeten om bij een kennis van mij nog wat dollars op te halen die zij nog over had van een paar jaar geleden... Maar kan ik die nog wel gebruiken over een paar maanden bij mijn andere groene flappen of zijn ze waardeloos geworden?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:13

shilady schreef:
ik maak ook altijd weinig fotoos :P

Moet je opletten hoeveel foto's IK ga maken op vakantie! :D Gaat dik over de 1000 worden hoor!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 17:15

Waarom zou je die Dollars niet kunnen gebruiken HD?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:31

Nadir schreef:
Heerlijk Charles! Ben je nog bij opnames van TBBT geweest deze keer?

Ja! Was weer een bijzondere ervaring. Zal gauw een reisverslag maken!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:21

Nadir schreef:
Waarom zou je die Dollars niet kunnen gebruiken HD?

Had gehoord dat er nieuwe soorten dollars zijn qua design..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:53

Oude euro's zijn toch nog ook gewoon geldig?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:05

Er zijn nieuwe 100jes gemaakt ja
maar het oude is ook nog geldig

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:26

shilady schreef:
Er zijn nieuwe 100jes gemaakt ja
maar het oude is ook nog geldig

oh ok :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:42

Ik ben echt naarstig opzoek naar broeken van American Eagle outfitters. Dat zijn de enige broeken die me echt goed passen in zowel lengte als breedte. Zou iemand uit dit topic heel misschien broeken voor me mee willen nemen als ik natuurlijk op voorhand betaal? (Kleine maatjes, dus neemt weinig plek in beslag)!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:11

Joman schreef:
Ik ben echt naarstig opzoek naar broeken van American Eagle outfitters. Dat zijn de enige broeken die me echt goed passen in zowel lengte als breedte. Zou iemand uit dit topic heel misschien broeken voor me mee willen nemen als ik natuurlijk op voorhand betaal? (Kleine maatjes, dus neemt weinig plek in beslag)!

Ze verschepen gewoon naar Nederland! (met deze slechte dollar zal t op de verzendkosten na dus ook weinig verschil maken) Komt ook nog wel wat tax op was maar die broeken kosten de wereld niet dus veel zal t niet zijn.