Ik hoef dit jaar geen helm meer geloof ik, vorige 2jaar wel om dat het in Italië tot je 15 verplicht is.
Heb altijd een vlaamse lesgever gehad, handig toch
AprilRain
Geplaatst: 13-01-09 21:34
zo'n broekje kan ik alvast lenen aangezien ik op bloedverdunners zit is bescherming wel een beetje een must. kniebeschermers heb ik maar dan van die zachte... een helm schaf ik me ook aan!
Ik snapte als 14 jarige zelfs vrij weinig wat de duitse leraar vertelde. Op een gegeven moment dacht ik dat ik naar beneden moest boarden zodat ie kon zien hoe ik het deed, maar toen bleek later dat ie het rutsen uitlegde Maar het is uiteindelijk goed gekomen.
Ik ga goed beschermt de piste af sinds 2 jaar. Daarvoor vond ik het lelijk enz, maar ik ben een paar keer lelijk gevallen, ribben gekneust en paar tellen was alles zwart. Dus voortaan heb ik een helm op, polsbeschermers en een rugbeschermer. En mss dat er nog een keer een crashpants bij kom maar ik heb waarschijnlijk genoeg aan mijn bips
Vandaag laatste werkdag Morgen laatste dingen halen (tolvignet, broodjes voor onderweg) en inpakken. Vrijdag ochtend op weg naar de Duits/ oostenrijkse grens en daar logeren. Zaterdag naar Italië!!!!
volgende week donderdag vertrek ik richting harrachov tsjechie ik kan niet wachten:D
Arzil
Geplaatst: 14-01-09 22:38
Nog Val Thorens gangers in de week van 23 februari???? (op de laatste 3 blz's iig niemand tegengekomen)
Wij als die hard Val Thorens gangers konden het dit jaar echt niet aan ons voorbij laten gaan. Normaal gaan wel altijd met kerst of oud en nieuw, maar dit jaar eens in februari proberen. Zitten in Montagnet (tenzij er volgende week nog Loxalys afzeggers zijn, daar staan we als 1e op de reservelijst).
Ben net vandaag teruggekomen, weekje Chantemerle (Frankrijk natuurlijk). Heerlijk geskied, 6 dagen zon. Ook nog een dagje in de Via Lattea geweest (montegenevre en Claviere in Italie). Diverse keren buiten de piste gegaan, wat natuurlijke halfpipes gepakt, e.d.
Vandaag en gisteren dames-skiën in Zauchensee, de afdaling en de supercombinatie (slalom en afdaling) op eurosport! Wij gaan ook elk jaar een dagje skiën daar en zijn uiteraard ook van die piste (de weltcup-strecke) afgeweest....in 15 minuten....die vrouwen doen het gewoon in 1,44... Hun vertrekpunt ligt dan zelfs nog een stukje hoger, waar je als normale skiër niet eens kan komen..