Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daarna kan ik dan langer erheen hopelijk. Andere optie als ik echt rap opknap dan ga ik in 2 a 3 dagen vanaf dit weekend met de camper daarheen met eea en zou gv dan volgende week vrijdag nakomen met een volgepropte bus waarvan de banden gecheckt zijn dan. En dan met zijn tweeen op zondag/maandag weer terug. Enige nadeel mijn reuk is nog voor 95% zoek en een lange afwezigheid kan er misschien iets gebeurd zijn wat ik niet kan ruiken nog.
Drie dingen in de camper gezet 15 minuten bezig en hop hartslag torenhoog, hijgerig hoesterig en koorts. Tot zover de goedbedoelde poging. Ik ben er duidelijk nog lang niet 
beter voor mezelf en de omgeving. Ik ben op pad dus met het idee ik zie wel hoe ver ik kom. Desnoods 5 km verderop.
Even tijd voor mezelf is beter voor iedereen.
maar ongelofelijk uitslapen als oude dame en ikzelf dat voor elkaar krijgen.
?

net zo hoog als mijn neus. Bedoeld voor de fiets geloof ik. Wandelen langs de rivier em heel veel leuke speeldingen, zwembad (dicht voor onderhoud lijkt het)
ik heb dat echt nodig zo af en toe om even bij te tanken en te ontprikkelen en door covid en de periode ervoor zitten we al weken op elkaars lip. Gaat op zich best maar even niks hoeven en zo is gewoon noodzaak soms.
in Belgie dus net niet halverwege

. Mijn papa is een volwassen man die zijn hersens nog bij elkaar heeft lijkt het. Maar wat hij wil doen vinden gv en ik een slecht plan.
Mijn zus heeft er geen mening over. Maar hij is van plan morgen vroeg te vertrekken met zijn eigen auto deze kant op, ipv wachten en met gv meegaan die vrijdag ochtend deze kant op komt. Ik kan hem nu niet komen redden kwa energie.
zijn mening ik kom aan woensdag of donderdag of misschien nooit meer. Soort van de dood of de gladiolen. Niet handig ook omdat we dan met drie voertuigen moeten terugrijden. Of mijn bus hier moet achterblijven. Ook niet handig. We hopen hem nog te kunnen overtuigen het niet te doen.
pmarena schreef:Kan je hem niet charteren om morgen / overmorgen ergens in NL met zijn auto iets voor je op te halen ofzo, waardoor hij niet eerder naar Frankrijk kan dan gewoon vrijdag met GV mee....?
Dat je hem niet dat idee uit zijn hoofd hoeft te praten, maar dat je hem vraagt om jou een dienst te bewijzen waarmee je alsnog voor elkaar krijgt dat hij dan niet dat lange eind gaat rijden
mislukt.
Gv heeft al halve dag vrij. Helaas hele dag lukte niet anders had hij donderdag kunnen vertrekken maar zelfs dat wilde mijn paps niet. nu vrijdag 10.15 dan is hij er rond 1800 denk ik.
zijn vader kon met vervroegd pensioen met 56 met bijna hetzelfde werk
Maar wat eten en wc papier kopen is wel een must. Het wordt wat schaars zeg maar, zeker omdat mijn papa dan eerder deze kant op komt als alles verloopt zoals hij in gedachte heeft, dan houd ik er rekening mee dat ik voor jan snot ga rijden, die plaats ken ik nog niet, ook wat groter met winkels maar anderen dan de grotere plaats waar ik tot nu toe kom
als ik geen fikje meer heb wel een idee een keer. Maar voor mijn vader kansloos. Hij loopt niet heel best met zijn enkel.
en
. Omdat het wat motsneeuwt in nederland heb ik hem fijntjes gewezen op mijn strandden in de ardennen met een dik pak sneeuw. Of hij daar zin in had. Eh nee. Dus omdat gv een halve dag heeft rijdt mijn vader daarheen vrijdag ochtend en rijden ze samen in een volgestampte bus deze kant op
en kunnen we zijn auto hier gebruiken als transport. Wat ikniet wist is dat hij gister zijn verkeerde banden hals over kop heeft laten verwisselen. Ze hadden er zomerbanden op gezet ipv de winterbanden die hij gevraagd had. Dan zijn deze er niet voor niks onder gezet, tot 31 maart in de provincie zijn winterbanden met sneeuwvlok symbool verplicht.
is hoera blije oude fik die nu op 80% van de tuin kan rondlopen zonder door hoog gras te moeten ploeteren. De accus en grasmaaier werken echt fijn. De niet volgeladen zware accu redt bijna de helft van de tuin door hoog meest ongemaaid gras. De volle lichte accu heeft ruim 30 % voor elkaar gekregen. Grasmaaien is echt alleen een beetje er achteraan keutelen in een relaxed tempo. De maaier doet de rest. Nu wel met opvangbak. Uiteindelijk kan ik mulchen of rijtjes maken.
Dat kan nu mijn papa niet hier aankomt.