Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik wil deze zomer een paar weken gaan interrailen door Europa, hebben jullie een route die aan te raden is?
wel het liefst een beetje een veilige plek om alleen te reizen.
SdaphneS schreef:Geen tips.
Veel steden die je noemt heb ik met interrail ook gedaan.
Een andere route ken ik dus niet. Misschien zou je richting Engeland kunnen met interrail?
al zoek ik meer een omgeving waar je ook wat kunt zwemmen/zonnen enzo, ik zat meer te denken richting Italië.. al is dat wel een heel duur land natuurlijk..
heel veel zin in ieder geval 
ik heb iets anders gevonden; werk op één van de Canarische eilanden

Foaly schreef:Sorry voor de dubbelpost, maar weet iemand toevallig nog een leuke stad in Engeland die een beetje op de route Londen-Edinburgh ligt?
Foaly schreef:Sorry voor de dubbelpost, maar weet iemand toevallig nog een leuke stad in Engeland die een beetje op de route Londen-Edinburgh ligt?
dieseltje09 schreef:Foaly schreef:Sorry voor de dubbelpost, maar weet iemand toevallig nog een leuke stad in Engeland die een beetje op de route Londen-Edinburgh ligt?
Via welke route ga je? M40/M6 of M1?
Als je via de M40/M6 gaat kan je zeker stoppen in Oxford, Manchester of Liverpool.
Rij je via de M1 dan is zeker York en Newcastle opun tyne aan te raden.
). York staat idd op mn lijstje! Foaly schreef:Sorry voor de dubbelpost, maar weet iemand toevallig nog een leuke stad in Engeland die een beetje op de route Londen-Edinburgh ligt?
dieseltje09 schreef:Foaly schreef:Sorry voor de dubbelpost, maar weet iemand toevallig nog een leuke stad in Engeland die een beetje op de route Londen-Edinburgh ligt?
Via welke route ga je? M40/M6 of M1?
Als je via de M40/M6 gaat kan je zeker stoppen in Oxford, Manchester of Liverpool.
Rij je via de M1 dan is zeker York en Newcastle opun tyne aan te raden.
), maar als dat al besloten was dan had ik zelf gestopt in Oxford. Maar als je de keuze hebt ga inderdaad de andere kant op!