Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melisssx schreef:Ik ben sinds gisteren weer thuis. Wat een gedoe bij de grens Oostenrijk/Duitsland zeg.. Heeft ons een uur gekost.
Helaas heb ik de laatste 2 dagen niet kunnen skiën omdat ik ziek was.. dan duren de dagen alleen in zo'n hotel wel erg lang

Heb van te voren een aantal van deze filmpjes gezien en heel hard 'geen haar op m'n hoofd die er aan denkt' geroepen. Maar t vriendje en onze snowboarder willen wel graag, de juf heeft gezegd (nog voor we haar geboekt hadden
) dat we de Tunnel wel konden doen, dus nu wil ik eigenlijk wel, maar ik wil niet
Beetje wat Kim zegt inderdaad, haha.
ik vind het wel irritant als er allemaal mensen in de weg skiën die het niet kunnen of op de meest onmogelijke plekken dan stil gaan staan. Het is niet dat daar heel veel ruimte is ofzo, dus ski gewoon door
!
Overigens bleek dat vriendlief het eerste stuk, het ergste met het stappen en glijden, niet heeft gefilmd 'omdat het toch niet echt over het skieen ging'
Mooie dag! Ik ben best een beetje trots op mezelf
Ehm magnetron voor in het hokje van een liftbediende? Wel geniaal om zo over de piste te gaan 

Fee_ schreef:Die lift is rond een uur of half 10 tot 11.00 inderdaad erg druk. Iedereen moet daarmee.
Maar wij gaan altijd om 09.00 uur naar boven en dan is er niemand. Kan je zo doorlopen.
Gelukkig zijn ze aan het begin van het dorp bezig om een nieuwe gondel aan te leggen naar boven.
Geniet er van allemaal!
dan maar een beetje wachten in de rij. Had het alleen niet echt verwacht in deze week! Zal veel schelen als die nieuwe lift aankomend seizoen geopend wordt.