Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
woepsie90 schreef:Annash schreef:Ik heb die van mij drie maanden hier gehouden, toen een Engelse auto gekocht. Mijn familie heeft mijn NL auto naar NL gereden en daar verkocht.
Gaan wij tzt ook doen. Hoe vond jij de overgang van links ineens naar een rechts stuur, en met schakelen?
woepsie90 schreef:Annash schreef:Ik heb die van mij drie maanden hier gehouden, toen een Engelse auto gekocht. Mijn familie heeft mijn NL auto naar NL gereden en daar verkocht.
Gaan wij tzt ook doen. Hoe vond jij de overgang van links ineens naar een rechts stuur, en met schakelen?
xAlice schreef:Hey Allemaal,
nieuwe tijdelijke UK'er hier. Vorige week naar Derby verhuisd voor zes maanden stage in de marketing.
Ik ben nu halverwege mijn eerste werkweek en begin nu een beetje na te denken over hoe ik contacten ga vinden hier haha. Ik woon wel samen met twee andere studenten, 1 duits en 1 nederlands, dus heb sowieso wel wat contact, maar het lijkt me ook leuk om meer Engelse mensen te leren kennen dus als iemand tips heeft
Bumblehorse schreef:xAlice: Zeker weten!
kijk er echt naar uit!
Bij het inpakken zie je maar hoeveel rommel je eigenlijk hebt :p
Lotte: dat is niet niks! Maar als het klaar is dan heb je ook wel wat. Jij zit dan niet zo heel ver van waar ik zit (Hastings)