Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat heb ik nu andersom als ik in een Nederlandse auto rij
woepsie90 schreef:Annash schreef:Ik heb die van mij drie maanden hier gehouden, toen een Engelse auto gekocht. Mijn familie heeft mijn NL auto naar NL gereden en daar verkocht.
Gaan wij tzt ook doen. Hoe vond jij de overgang van links ineens naar een rechts stuur, en met schakelen?
woepsie90 schreef:Annash schreef:Ik heb die van mij drie maanden hier gehouden, toen een Engelse auto gekocht. Mijn familie heeft mijn NL auto naar NL gereden en daar verkocht.
Gaan wij tzt ook doen. Hoe vond jij de overgang van links ineens naar een rechts stuur, en met schakelen?
xAlice schreef:Hey Allemaal,
nieuwe tijdelijke UK'er hier. Vorige week naar Derby verhuisd voor zes maanden stage in de marketing.
Ik ben nu halverwege mijn eerste werkweek en begin nu een beetje na te denken over hoe ik contacten ga vinden hier haha. Ik woon wel samen met twee andere studenten, 1 duits en 1 nederlands, dus heb sowieso wel wat contact, maar het lijkt me ook leuk om meer Engelse mensen te leren kennen dus als iemand tips heeft
Bumblehorse schreef:xAlice: Zeker weten!
kijk er echt naar uit!
Bij het inpakken zie je maar hoeveel rommel je eigenlijk hebt :p
Lotte: dat is niet niks! Maar als het klaar is dan heb je ook wel wat. Jij zit dan niet zo heel ver van waar ik zit (Hastings)
425 pond vind ik nog best duur voor de stal!
Maar ik voel me niet lonely ofzo! Scheelt echt dat ik veel contact heb met vriendinnen en familie thuis via WhatsApp en Skype.
Grotere stallen vind je daar wel op! En misschien op Facebook wat groepen zoeken in die omgeving?
Succes! 
Je stal klinkt goed! Zou inderdaad goed kunnen dat je daar nog wat meer contacten op doet.
Afgelopen zaterdag waren we in Cardiff, was even vergeten dat de Pride er was dus het was hartstikke druk
Het hele weekend was hier het Bristol Balloon Fiesta, had zondagavond dit uitzicht vanaf mijn balkon:

. Bristol is om het jaar het grootste ballonevent
, ooit wil ik er nog eens heen haha