Werken in het buitenland 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:14

Ze zoeken voor op Zakynthos nog reisleiding-gids-verkoopmedewerkers van april tm oktober. Niet paard gerelateerd, maar mocht er iemand interesse hebben kan ik de vacature opzoeken. Ik kreeg die via mijn oom, hij gaat altijd naar daar op vakantie. Helaas ben ik pas ergens aangenomen in NL. Dus geen buitenlanduitstapje voor mij voorlopig :+

_Linn_

Re: Werken in het buitenland 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 14:29

Heej ik weet niet of ik dit hier mag doen zo, zo niet dan moet mijn post maar weer worden verwijderd.
Ik zag opeens deze groep langskomen op facebook, misschien handig voor de mensen hier die een paardenbaantje in het buitenland zoeken?

https://www.facebook.com/groups/7231212198/

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:18

Hoi allemaal! Ik meld me hier ook. Ik studeer Engels en moet 8 tot 10 weken in het buitenland stage lopen of werken, dus ben hard op zoek naar een Engelstalig land waar ik aan de slag kan. Als iemand tips heeft, graag! :o

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 00:08

Hoi, ik wil mij ook graag melden. Ik zou erg graag willen stage lopen in het buitenland. Daar ben ik nu ook mee bezig. Om naar Engeland te gaan voor mijn Engels, omdat ik daar nog wat moeite mee heb.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:18

baroeg schreef:
heyhey allemaal, ik heb een (tijdelijke) baan aangeboden gekregen in Canada als stalmeisje. Wie van jullie heeft enig idee hoe dat allemaal zit met werkvergunning enzo? Van wat ik ervan begrijp moet mijn baas kunnen aantonen dat geen canadees dat werk kan doen en dat ik daarom nodig ben in Canada. maar dat kan niet. het is een vrienden dienst zegmaar. Ik ben daar in de zomer 4 weken op uitwisseling geweest en ze wilde me graag terug hebben. Elk idee of hulp is hartstikke welkom. Ik hoor het graag van jullie!

Als zzp werken?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:36

hoi allemaal,

Na mijn opleiding wil ik graag voor een aantal maanden naar het buitenland om tussen de paarden te werken.

Dit zal zijn na de zomer vakantie van 2016, dus in Augustus/september, nu heb ik rond gekeken op internet en heeft iemand hier toevallig ervaring met Horse ranch Bonaire ?

Heb een aantal pagina's terug gelezen, misschien ben ik er over heen gelezen. Heeft iemand hier toevallig op dit bedrijf gewerkt ?
Hoor graag van jullie :)

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 11:47

Is er hier iemand die in de buurt van Perth rond eind januari een leuke werkgelegenheid weet? Het liefst iets in de paarden of op een boerderij. Ik ben nu vlakbij sydney, zondag vlieg ik naar melbourne terug en daar zullen mijn ouders komen. We reizen dan 4 weken samen en eind januari vliegen zij terug vanaf Perth. Mocht ik niks vinden vlieg ik dan ook terug, maar het liefst blijf ik nog twee maanden langer :)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 14:46

Wauw lang niet in gereageerd hier..

Vorig jaar rond deze tijd kreeg ik het idee om na mijn studie naar Australië te gaan. Nu een jaar later lijkt het me nog steeds heel gaaf, maar begint de twijfel of ik zo lang weg wil uit mijn vertrouwde omgeving haha. Ik heb inmiddels 2 hele leuke verzorgpaarden, die ik eigenlijk niet durf achter te laten (bang dat ik zoiets leuks niet meer vind en ik met 1 nog maar half jaartje bezig ben en ik daar nog veel meer mee wil bereiken). Ik weet dus ook nog niet hoe lang ik wil, max een half jaar. (maargoed, wil ik dat een half jaar op hetzelfde adres of 2x 3 maanden of...)

Vorig jaar dacht ik nog ik ga op een fanatieke spring of dressuurstal aan de slag, maar inmiddels vraag ik me af of dat wel is wat ik echt wil. Vorig jaar had ik op yard and groom wel iets gevonden. Een gezin met 2 kinderen welke een paar paarden hadden staan. Niet ieder weekend op concours, maar wel regelmatig met de kids mee. Verder was er ook nog genoeg tijd om van de paarden te genieten en de omgeving, maar ook om iets mee te krijgen van de ''Australia-experience''. Dat adres kriebelt mij dus ook nog steeds, dus ik denk dat ik die binnenkort misschien nog maar eens een berichtje ga sturen. Alhoewel het mij ook wel heel mooi lijkt om te helpen bij ritten voor toeristen en de buitenritten begeleiden..

Dus als iemand nog leuke adressjes weet, voornamelijk richting van het begeleiden van ritten etc. Dan hoor ik dat graag. Verder, hoor ik ook graag ervaringen van anderen!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:06

hoi allemaal,

Had al eerder wat gepost hier, Na mijn opleiding zou ik graag voor een aantal maanden naar het buitenland willen om te werken, dit zal dan na de zomer vakantie zijn dit jaar.
Graag zou ik op een leuk paarden bedrijf willen werken, in welke richting met paarden maakt niet uit. Kan dressuur zijn, springen, buitenritten een ranch.

Weet iemand toevallig een leuk bedrijf waar je voor een aantal maanden heen kan ? :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:13

Ik weet een stal in België, dressuur stal, van jonge paarden tot grand prix.
5,5 dagen werken, voeren, uitmesten, weiden, opzadelen voor anderen en jezelf, rijden, longeren, maar ook bak slepen en dergelijke.
Het is zwaar werk, maar met echte inzet kan je veel leren!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:30

Over twee weken ga ik voor 5 maanden naar Engeland statelopen.

Ik ben aangenomen bij een bedrijf in Ipswich om stage te lopen en afgelopen vrijdag een huisje gevonden waar ik de komende tijd gaat verblijven. Het ligt ideaal 5 kilometer van het bedrijf af. Heb er super veel zin in, maar ik vind het nog wel heel erg eng en spannend.

Als iemand nog tips heeft waar ik moet opletten graag. :)

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:23

Wat een leuke verhalen hier zeg!
Ik ga komende zomer ook weer naar het buitenland voor TUI, voor de 4e keer.
Echter ga ik dit jaar een andere functie doen. Teamleader van kidsentertainers of reisleiding. Ik hoor binnenkort wat het wordt. Ben erg benieuwd.

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:33

Ik wil in het voorjaar graag een paar weken in het buitenland werken met paarden. Weet iemand nog iets leuks? Mag overal zijn :j

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:13

Niemand?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:45

Tip die je door het hele topic leest: Yard and Groom. Zo vinden de meeste een baantje. Hoelang zijn een paar weken? Veel bedrijven zoeken vaak wel iemand die langer dan 4 weken wil werken. Anders ben je eigenlijk net ingewerkt en vertrekt die persoon weer.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:13

FlorienM schreef:
Ik wil in het voorjaar graag een paar weken in het buitenland werken met paarden. Weet iemand nog iets leuks? Mag overal zijn :j

Kijk eens op www.workaway.info.
Daar staan ook veel leuke dingen op.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:47

Mark Houtzager zoekt nog een full time groom, alle werk op de stallen en mee naar wedstrijden, binnen en buitenland.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:18

Ik heb ook nog een baantje in de aanbieding voor iemand die vloeiend Engels en bij voorkeur ook Duits spreekt en interesse heeft in een combinatie van vertaling en marketing. Voor degenen die geen paardgerelateerd werk willen doen :D

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 14:53

Ik ben ook plannen aan het maken om naar het buitenland te gaan. Zou eigenlijk weer voor kidsentertainer gaan voor een reisorganisatie, maar dat loopt allemaal een beetje gek..
Ben yard and groom al aan het afstruinen..
Hier mensen nog tips?
voorkeur gaat uit naar het Midden-Oosten, maar ook andere landen zijn welkom.

Sta voor van alles open, zal straks afgestudeerd zijn op bachalor marketing and sales, maar toeristische en paarden sector is ook prima! :D

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:47

Ik heb nog wel iets voor je in de aanbieding als je een beetje fatsoenlijk Engels en het liefst ook Duits spreekt, hier in Hamburg. Niet helemaal het Midden-Oosten, maar wel buitenland :P

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:32

Narya, ik doe je PB. :)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 13:04

Ik ga dit jaar voor 4 maanden naar Italië.
Super leuk maar ben van mezelf vrij gemakkelijk en loop dus een beetje vast op welke dingen ik echt zou moeten vragen aan mijn toekomstige werkgever (en wat mag ik echt niet vergeten mee te nemen).
Iemand nog tips?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 13:09

NoGo schreef:
Ik ga dit jaar voor 4 maanden naar Italië.
Super leuk maar ben van mezelf vrij gemakkelijk en loop dus een beetje vast op welke dingen ik echt zou moeten vragen aan mijn toekomstige werkgever (en wat mag ik echt niet vergeten mee te nemen).
Iemand nog tips?

Wat je verdient, hoeveel uur per dag, hoeveel dagen in de week, gebruik van vervoer op vrije dagen, een beschrijving van een werkdag.

Maar leuk! Wat ga je doen?

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 13:22

Thanks aight.
Ik had er misschien even bij moeten zetten wat ik al weet.
Vergoeding, werktijden, werkzaamheden, slaapplaats, eten/drinken, gebruik vervoer en ticket is allemaal duidelijk en geregeld.
Echter kreeg ik opnieuw een mail met als ik nog vragen had ze deze graag beantwoord.
Ik weet behalve over de verzekering echt niet wat ik nog zou moeten vragen.
En dan ga ik dus aan mijzelf twijfelen of ik nou echt zo makkelijk ben met een houding van ik zie wel of dat er echt nog cruciale vragen zouden moeten zijn :o

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 19:31

Ik heb nog meer banen in de aanbieding in Hamburg, nu in onderzoek en statistiek. Anyone? :P