Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Vraagje.. Is iemand ooit per taxi vanaf het vliegveld naar de bestemming gegaan? En weet iemand wat daar ongeveer de kosten van zijn? Ik moet van Salzburg naar Kirchberg, maar de treinreis is erg lang(3u met de trein vs. 1,5u met auro/taxi)
Winged schreef:Muurp schreef:Vraagje.. Is iemand ooit per taxi vanaf het vliegveld naar de bestemming gegaan? En weet iemand wat daar ongeveer de kosten van zijn? Ik moet van Salzburg naar Kirchberg, maar de treinreis is erg lang(3u met de trein vs. 1,5u met auro/taxi)
Maar Salzburg Kirchberg is een hele mooie route met de trein, die 3 uur ben je zo vergeten
Angelkisssss schreef:Oh haha! Goed lezen is moeilijk, ik las als pp
Ik neem de trein vanuit Nederland, maar niet iedereen is daar van gecharmeerd. Ik stap op vrijdagavond om 19 uur in op Amsterdam en ben zaterdagochtend om 9 uur ong in Kirchberg. Kan dus al op tijd de berg op dan. En terug gaat de trein pas om 20 uur op zaterdag dus ook nog een volle dag op de piste. En dan zondag weer rond 12 uur terug in Amsterdam.
Margreet schreef:Ik vind de autorit echt bij de vakantie horen, mag graag een mooi stukkie door Duitsland blazen (al ga ik nu naar Frankrijk), niet nadenken over wat je wel/niet mee kunt nemen, weinig sjouwen met je bagage, vertrekken wanneer ik wil, ik ben auto-fan!