Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 16:02

Iemand nog The inspector Cluzo gezien? Dat was geniaal!!
Het lopen naar onze parkeerplaats was poedersuiker, gewoon een half uur!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 16:23

Joolien schreef:
Iemand nog The inspector Cluzo gezien? Dat was geniaal!!
Het lopen naar onze parkeerplaats was poedersuiker, gewoon een half uur!

dat accent :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 19:50

Alleen cross en guus meeuwis gezien. Verder niks, geen tijd voor gehad.

Een reden voor de t shirt regel kan ik bedenken gewoon een kwestie van goede smaak. In een restaurant of zelfs op boulevards aan zee is vaak ook een regel verplicht bovenkleding aan. Niks mis mee in mijn ogen. Neem even de moeite een t shirt aan te doen. Niet iedereen zit te wachten op gorilla s die half naakt rondlopen.

Maar wij gaan nog aan nagenieten doen snel. Manana manana. Reggea weide in het groot. :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 19:59

karuna schreef:
Alleen cross en guus meeuwis gezien. Verder niks, geen tijd voor gehad.

Een reden voor de t shirt regel kan ik bedenken gewoon een kwestie van goede smaak. In een restaurant of zelfs op boulevards aan zee is vaak ook een regel verplicht bovenkleding aan. Niks mis mee in mijn ogen. Neem even de moeite een t shirt aan te doen. Niet iedereen zit te wachten op gorilla s die half naakt rondlopen.

Tja, maar zwarte cross vergelijken met een restaurant of boulevards... Eerlijk gezegt vind ik die blote barsten van de heren er eigenlijk wel bijhoren. Liever dat zelfs, dan ordinare make-up poppetjes die een dagje zwarte cross komen doen en gaan gillen dat hun make-up is uitgelopen door de regen :+ .

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:02

:wave:

Ik ben ook geweest. Donderdag eind van de middag aangereden en helaas zondag nacht terug want gisteren mocht ik gewoon weer werken... :=

Echt een TOP!!! weekend gehad. Sowieso volgend jaar weer. Wij waren in totaal met 40 man. Zaten met zijn alle op de caravancamping bij elkaar met 3 caravans en heeeel veel tenten, vanaf de trap naar Walhalla rechtdoor helemaal in de hoek. Gebrul als "Laat je likkuhhh" dat waren wij... mocht je het gehoord hebben :') Megafoon met iedere ochtend half 9 op een misselijke toon "Goeiemorruguhh".

Nee echt, wat een festival, geniaal!!

wreckh schreef:
. Verder in een of andere verstandsverbijstering een piercing laten zetten. Haha. Was nuchter hoor en ben er erg blij mee, had het anders niet gedurft.

Mijn vriend en een vriend van hem hebben er een tepelpiercing laten zetten. Sukkels! Elkaar flink opnaaien en het helemaal niet mooi vinden, maar 'als jij het doet, doe ik het ook' _O-. Deze week gaat hij er gelukkig weer uit. 2 andere vrienden vonden het wel kicken zijn ook gegaan. Liepen ze daar met 4'en in blote buik met een grote pleister over hun tepel :')
Laatst bijgewerkt door LoveLita op 30-07-13 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:03

miss_lizje schreef:
Tja, maar zwarte cross vergelijken met een restaurant of boulevards... Eerlijk gezegt vind ik die blote barsten van de heren er eigenlijk wel bijhoren. Liever dat zelfs, dan ordinare make-up poppetjes die een dagje zwarte cross komen doen en gaan gillen dat hun make-up is uitgelopen door de regen :+ .

Idd!

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:08

miss_lizje schreef:
@ Tuttebel, ik heb genoeg mensen nog gezien met paraplu's. Waarom mochten die eigenlijk niet?
Zeker als je weet dat er regen gaat vallen vind ik dat eerlijk gezegt een beetje flauw.

Maarja zoals ik al eerder aangaf vond ik sommige regeltjes zowiezo al bizar :+ (terug reveren aan het geen t-shirt verhaal).

Dan kan het zijn dat die mensen via camping of rennerskwartier het festival op zijn gegaan.
Het mocht niet omdat als je de pinnetjes waar het parapludoek(?) mee gespannen zit los trekt het een 'steekwapen' kan zijn.. Poncho's waren geen probleem.

Ik ben het met je eens over dat t-shirt verhaal dat klopt van geen kant..

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:20

LoveLita schreef:
:wave:

Ik ben ook geweest. Donderdag eind van de middag aangereden en helaas zondag nacht terug want gisteren mocht ik gewoon weer werken... :=

Echt een TOP!!! weekend gehad. Sowieso volgend jaar weer. Wij waren in totaal met 40 man. Zaten met zijn alle op de caravancamping bij elkaar met 3 caravans en heeeel veel tenten, vanaf de trap naar Walhalla rechtdoor helemaal in de hoek. Gebrul als "Laat je likkuhhh" dat waren wij... mocht je het gehoord hebben :') Megafoon met iedere ochtend half 9 op een misselijke toon "Goeiemorruguhh".

Nee echt, wat een festival, geniaal!!

wreckh schreef:
. Verder in een of andere verstandsverbijstering een piercing laten zetten. Haha. Was nuchter hoor en ben er erg blij mee, had het anders niet gedurft.

Mijn vriend en een vriend van hem hebben er een tepelpiercing laten zetten. Sukkels! Elkaar flink opnaaien en het helemaal niet mooi vinden, maar 'als jij het doet, doe ik het ook' _O-. Deze week gaat hij er gelukkig weer uit. 2 andere vrienden vonden het wel kicken zijn ook gegaan. Liepen ze daar met 4'en in blote buik met een grote pleister over hun tepel :')

Er liepen rondom de piercing kar heel veel kerels met een pleister over hun tepel. Waren voor mij 2 kerels die een oorbel lieten schieten. Gillen als een mager speenvarken, heb me rot gelachen. Maar de meesten waren echt wel lichtelijk dronken, gelukkig was ik ietsje wijzer. En een piercing wilde ik al langer, maar de drempel was wat te hoog, nu was het gewoon verstand op nul en gaan. :') Ik heb trouwens jullie megafoon ook nog wel gehoord....pfff en ik heb me een ochtenhumeur!! Goeiuhmorreguhhh _-:(

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:34

LoveLita hahahhaa dan heb ik ze alle 4 zien lopen met de grote pleister!

wreckh nee qua afstand naar het badhuis was ook geen probleem stonden echt op een mooi plekje eerste rij tegen het terrein aan en dan het 5e vak van het plattegrond in het boekje

en dat met het wel/geen shirt en paraplu vond ik ook maar wat vaag..

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:11

Wij hadden op een gegeven moment gewoon een kleine parasol bij het hoofdpodium? :') Zelf meegenomen

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:11

Iemand ook bij BZB geweest en de WC-E? Waaaaah, dat was weer eens gaahaaaaf :):)

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:49

jaaa die band's waren echt top, en die act bij het badhuis ook geniaal hielp wel wat qua tijdverdrijf met het wachten op de douche

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:53

En wie heeft er bij mij munten gekocht? Ik zat er iedere avond bij de brug naar walhalla vanaf de camping. ik zat bij die munten balie. blond haar :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:00

Op de camping zelf? ook de Donderdag? Dan zal het wel eens kunnen dat we zijn langsgelopen. Maar onze munten hadden we al voor de echte avond.

Die badmeesters, die waren echt gestoort met hun scheitkakrace :+ . Vriendlief lag elke keer heerlijk nog te slapen als hun begonnen met herrie maken. Heb hem echt tegen moeten houden om niet de stekker eruit te trekken. Wij zagen namelijk precies waar het verlengsnoer heen liep, en daar kon je gewoon bij dus.

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:03

van mij mochten ze er wel elke dag staan :p

ik heb alleen munten met pin en briefgeld gehaald

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:42

Astaloca schreef:
En wie heeft er bij mij munten gekocht? Ik zat er iedere avond bij de brug naar walhalla vanaf de camping. ik zat bij die munten balie. blond haar :D

ik!
maar durfde niet heel hard BOKT! te roepen :+

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:43

Nou zeg :') Leek me zo leuk.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:46

mijn vriend zei al: Is zij van bokt? :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:47

Astaloca schreef:

Ik hoop niet dat jij t was.... Ik had alleen maar chagrijnige schijtwijven die bij de munten zaten :')

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 09:37

Pfff ik ben ook weer terug op aarde gisteren nog gewerkt van 7 tot 7 en daarna gelijk mn bed ingedoken en net wakker geworden. Heb zelf helaas weinig van t terrein, veel overgewerkt en eerder beginnen. T was chaos! Ben iig weer blij in mn eigen bed te liggen en lekker in bad te kunnen.
Zondag vond ik wel de leukste avond! Gezellig met de TD mensen en een paar van purple group rnr en disco geweest.
Maandag helaas mn hand verbrand tijdens t werken bij de coffeeshop bij de crewcatering, maar verder wel weer prima vermaakt

Andewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 09:52

Vond het wel een beetje jammer dat er geen echt walhalla was zoals voorgaande jaren!

heb van te voren al gezed dat het nooit zou lukken om de dagbezoekers te scheiden van de campinggasten door het terrein te sluiten en "schoon te vegen" dat bleek ook zo vrijdag avond.
Wat een aanfluiting was dat zeg.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 10:02

Dat Walhalla niet apart was, was inderdaad heel jammer. Op Walhalla vond ik de sfeer juist altijd het gezelligste!
Ook jammer dat er zo weinig dixies waren, ik heb er namelijk geen probleem mee en betaal liever niet om iets eruit te laten waarvoor ik net betaald heb om het erin te stoppen! Zeker toen op zondag het water een tijdje kapot was, was het paniek. Het programmaboekje vond ik eigenlijk ook net een maatje te groot om mee te nemen.
Maar ja, verbeterpunten zijn er altijd en ze moeten natuurlijk ooit wat proberen. Het feest was in ieder geval weer top!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 10:03

Het "paspoort naar uitopia" van vorig jaar had inderdaad een beter zakformaat. Maar ik vond de verhaaltjes enzo wat er in stond wel erug leuk gedaan :)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 10:09

@Schoentje: Mee eens over die dixies! Ik wilde op een gegeven moment ook 'lozen' en zag zo vlug alleen spoeltoiletten, dus ik aan een steward gevraagd waar er gratis toiletten waren. Die waren er volgens haar niet, dus ik nog een keer uitgelegd dat ik op zoek was naar een dixie, wat denk je dat ze zegt: Maar DAAR ga je toch niet op zitten.... :roll: :=

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 10:14

Haha, dat was in het begin ook mijn ergernis. Vooral omdat je ook laat op de avond nog moest betalen voor de spoeltoiletten, terwijl ze echt niet meer werden schoongemaakt :n
Maar goed, toen ik eenmaal een paar dixies had gevonden, scheelde dat alweer.