Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Alleen cross en guus meeuwis gezien. Verder niks, geen tijd voor gehad.
Een reden voor de t shirt regel kan ik bedenken gewoon een kwestie van goede smaak. In een restaurant of zelfs op boulevards aan zee is vaak ook een regel verplicht bovenkleding aan. Niks mis mee in mijn ogen. Neem even de moeite een t shirt aan te doen. Niet iedereen zit te wachten op gorilla s die half naakt rondlopen.
wreckh schreef:. Verder in een of andere verstandsverbijstering een piercing laten zetten. Haha. Was nuchter hoor en ben er erg blij mee, had het anders niet gedurft.
miss_lizje schreef:Tja, maar zwarte cross vergelijken met een restaurant of boulevards... Eerlijk gezegt vind ik die blote barsten van de heren er eigenlijk wel bijhoren. Liever dat zelfs, dan ordinare make-up poppetjes die een dagje zwarte cross komen doen en gaan gillen dat hun make-up is uitgelopen door de regen.
miss_lizje schreef:@ Tuttebel, ik heb genoeg mensen nog gezien met paraplu's. Waarom mochten die eigenlijk niet?
Zeker als je weet dat er regen gaat vallen vind ik dat eerlijk gezegt een beetje flauw.
Maarja zoals ik al eerder aangaf vond ik sommige regeltjes zowiezo al bizar(terug reveren aan het geen t-shirt verhaal).
LoveLita schreef:
Ik ben ook geweest. Donderdag eind van de middag aangereden en helaas zondag nacht terug want gisteren mocht ik gewoon weer werken...
Echt een TOP!!! weekend gehad. Sowieso volgend jaar weer. Wij waren in totaal met 40 man. Zaten met zijn alle op de caravancamping bij elkaar met 3 caravans en heeeel veel tenten, vanaf de trap naar Walhalla rechtdoor helemaal in de hoek. Gebrul als "Laat je likkuhhh" dat waren wij... mocht je het gehoord hebbenMegafoon met iedere ochtend half 9 op een misselijke toon "Goeiemorruguhh".
Nee echt, wat een festival, geniaal!!wreckh schreef:. Verder in een of andere verstandsverbijstering een piercing laten zetten. Haha. Was nuchter hoor en ben er erg blij mee, had het anders niet gedurft.
Mijn vriend en een vriend van hem hebben er een tepelpiercing laten zetten. Sukkels! Elkaar flink opnaaien en het helemaal niet mooi vinden, maar 'als jij het doet, doe ik het ook'. Deze week gaat hij er gelukkig weer uit. 2 andere vrienden vonden het wel kicken zijn ook gegaan. Liepen ze daar met 4'en in blote buik met een grote pleister over hun tepel