Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charles schreef:Leuk zeg!! Zou wel top zijn als je dan ook wat leuke mensen voorbij ziet lopen!En wat mij betreft nog 3 weken en dan zit ik in het vliegtuig naar San Francisco! Heb hele lange overstap op Londen maar we moeten maatschappij wisselen (met BA naar Londen en dan met Virgin van Londen naar SF) dus ik denk dat het misschien maar beter is dat het zo'n lange overstap is ivm. in- en uitchecken. Heeft iemand hier ervaring met Virgin? Ik hoor veel goede ervaringen in mijn omgeving.
Heb trouwens nog een leuk 'uitje' op de planning staan want een kennis/vriend van me die werkt bij een nieuwe Nickelodeon serie Wendell en Vinnie en we gaan met hem lunchen op de Warner Bros. Lot. Ben benieuwd of ik nog leuke mensen zal zien rondlopen daar
Grit schreef:Nee, de gevatte opmerkingen bewaar ik wel voor na de douane. Maar ik raak niet gewend aan die ingetrainde bestuderende blikken. En dan de interviewtjes met de mensen die met rollatortafeltjes rond rollen. Ik ben gewoon zo'n type die al zenuwachtig wordt van een routine politiecontrole, terwijl je weet dat alles in orde is
![]()
Ook het fouilleren hoeft voor mij niet meer, dus ik zorg wel dat alles wat zou kunnen piepen in een bakje ligt. En mijn flesje water gaat ook al ruim op tijd de prullenbak in, nadat ik een keer ben toegeschreeuwd dat die niet mee mocht. Wat ik heel goed wist, maar aangezien we in nog in een ellenlange rij stonden en we nog 20 vuilnisbakken tegen zouden komen, zag ik het probleem niet......
Maar ik heb er verder heel veel zin inWe gaan van Miami naar Boston met de auto.
Elja schreef:Ooooh wat was Miami leuk!! Ben met een 12 mensen van mn uni naar South Beach gegaan voor spring break. Was echt heerlijk!!
Helaas zijn deze week pas de feesten met de muziek waar ik van hou. Volgend jaar hopelijk weer terug tijdens spring break!
Grit schreef:Dat klinkt gezellig Elja!
Ook nog buiten Miami geweest?