Ceriadwen schreef:Bedouin, Ik wil hem prima mentoren, maar dat gaat niet zo 1, 2, 3.
Ten eerste is zijn respect naar vrouwen gewoon niet optimaal, en ik hanteer een lik op stuk beleid. Aan andere vrouwen zitten is een knuppel in je nek. Ik weet niet of hij daar zo beter van zal worden. Het moet van hem zelf uit komen, de wetenschap niet zomaar ongevraagd aan dames te zitten, spugen naar mensen, aan mensen trekken of voorwerpen naar ze toe gooien of een slag in het gezicht te geven wanneer hij niet genoeg waardering krijgt naar zijn zin.
Al dat bij elkaar is een groot probleem en is zeker niet iemand waarvan ik zo zou durven zeggen dat hij al stabieler is dan hij voorheen was, want hoe erg was het dan hiervoor?
Dat hij geen opleiding heeft genoten dat is jammer, maar zal niemand hem op aan kijken. Feit dat hij zich misdraagt wel. En dat heeft niets te maken met opleiding maar met respect en vrouwen volwaardig behandelen. Ik heb respect voor de liefde en het achter hem blijven staan zoals jij doet, maar meid meid, dit nekt ook jou een keer en je kan nou eenmaal niet alles vergoeilijken.
Wees nou eens die hollandse meid en geef m 's een flinke trap onder zijn derriere met de opmerking dat als hij wil dat het bedrijf financieel draaiend word gehouden door een vrouw notabene, hij verdomd veel respect zal moeten gaan opbrengen voor die vrouw, door niet aan andere dames te zitten, al dan niet goed bedoeld, en dat zijn vrouwelijke klanten die zijn brood uiteindelijk betalen geen klap of andere onaardigheden hoeven te verwachten. Anders bind je hem maar vast in een paardenstal tot ze weg zijn.
Geen opleiding is geen reden tot misbruik van macht en lid, hij zal zich gedragen en anders mag hij alleen op zijn zandhoop gaan zitten. Jij verdiend dit gedrag ook niet, en lijkt me vreselijk om mezelf en mijn man te moeten verdedigen terwijl hij je gewoon min of meer een trap na geeft zo op deze manier.
Helemaal waar