Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Montyrulezz, hoop voor je dat je iets kunt vinden voor die prijs maar ik denk dat je met €700 al een hele mooie deal hebt. Je zou evt ook nog bij het reisbureau kunnen vragen wat zij voor je kunnen betekenen, soms komen zij met een voordeligere prijs.
Purny, met Kerst in NY zijn is echt een droom voor mij.. Lijkt mij echt onwijs gaaf! Maar het is dan inderdaad een stuk duurder. Over een paar jaar ga ik het zeker doen!
Klinkt als een geslaagde vakantie Novita! Op welk eiland ben je geweest?
Wat een leuk vooruitzicht Douraque!
Suuszels schreef:Wij zaten in New Jersey in een hotel, maar als je dat zou doen moet je wel kijken dat het echt dicht bij het station zit, wij moesten via de shuttleservice van het hotel naar het station, maar die moest je bellen en ook al belde je als het busje vol zat had je pechof je moest een half uur wachten omdat ze maar 1x per half uur gingen..
Verder is het goed te doen, wij hadden wel wat problemen met kaartjes kopen maar verder is het wel overzichtelijk hoor.
Fitzroy schreef:O, dat wist ik ook niet. Ik had bij New Orleans wel het idee van een relaxte stad.
Bah, nare ervaring.
Overigens heb ik me in Parijs nog veel onveiliger gevoeld dan in de VS.