Ik ben alweer een paar daagjes terug uit Egypte! Was echt super lekker weer (40/43 graden) en veel mooie dingen gezien! Ik weet wel dat ik nooit meer het 'binnenland' of buiten de poorten ga want de mensen vond ik vreselijk! Echt, alles draait er om om zoveel mogelijk geld te kunnen ontvangen, bah! Heb heel veel foto's. Hebben jullie een voorkeur voor iets? (landschap/tempels etc?)
DanielleB, Ik had een paar lichtje sjaals voor over mijn hoofd/schouders en heb echt geen spijt gehad dat ik deze heb meegenomen! En als je op excursie gaat een klein rugzakje waar je spul in kan doen.
van de sjaaltjes had ik idd ook op internet terug gevonden! factor 30 kregen vrienden van mij gewoon blaren door zo heftig dat de zon op het middag uur is dus heb idd factor 50 en een girt met lange mouwen mee verder ben ik erg benieuwt en heb er steeds meer en meer en meer zin in
Met het snorkelen gaat het snel ja, je kunt het beste ook 's morgens gaan. Dan is de zee nog rustig en heb je helderder water. Plus dat het rustiger is. Wij gingen meestal rond een uurtje of 6/7. Nu gaan we niet meer omdat we het toch allemaal al gezien hebben, nu slapen we lekker uit.
Nog 10 dagen. We hebben er zin in! Zitten elkaar 5x op een dag te What's appen '12 days!, 11 days!, 10 days!' Hahaha!
Zo, sjaaltjes gehaald! En nog wat shirtjes, aftersun en lippebalsem die tegen de zon beschermd. Ok, dus het beste 's ochtends vroeg gaan snorkelen? Onthou ik dat! We willen ook een keer kameel rijden, als je daar bent, moet je dat een keer hebben gedaan
Ik heb de 'pech' gehad dat ik tot 4 keer toe met andere mensen naar Egypte ben geweest, voor hen allen de eerste keer. En tsja, net als ik de eerste keer in Egypte, wilde iedereen een keer een kamelentochtje proberen. En ik moest mee.
Dus heb uiteindelijk tot vier keer toe op zo'n beest gezeten en nu wil ik echt echt NOOIT meer. Grote jongen die mij er nog op krijgt.