Oh wat een leuke strandfoto's met Flavio, lekker ding Fijn dat hij in zijn eentje rustig was zodat Renee er ook nog op kon. Heerlijk, ik wil weer terug haha...
Haha Renee heeft wel echt extreem kleine voetjes ook hoor.
Barbara ja hij was zo braaf, bleef gewoon gezellig staan de hele tijd...
Nou vandaag is het weer mooi weer (verassing ), even kijken wat we kunnen gaan doen nog allemaal vandaag hihi ik ben er uiteraard alweer sinds 6 uur ofzo uit
Die heb ik niet meegenomen Ik heb in plaats mijn 17-70 meegenomen Ik durfde je lens niet mee te nemen omdat ik bang was dat er iets mee zou gebeuren en het niet vergoed zou worden dan maar mijn lensje van 100 euro
Aaaaw die zijn leuk Renee!! hihi en lekker toch uitslapen, je bent toch met vakantie geniet er nog maar even van dat je geen baby hebt die je wakker maakt 's ochtends
Ik heb even op linkje "Geplaatst door Topicstarter" gedrukt, dus niet alles meegekregen, maar wel alle gave foto's! Ik ben al een tijdje fan van de paarden van Lakshmi, maar jouw foto's doen ze nóg meer eer aan! Gaaf zeg!
Wel balen dat je trouwens zo rot bent neergekomen bij je val! Maar zag ook al dat je weer te paard hebt gezeten op de knappe Flavio! En Darius vind ik ook steeds mooier worden!
Ben trouwens fan van arabiertje met melkmuiltje! Wat een beauty! Heb je daar nog meer foto's van?